XXL Nutrition

Waarschuwingen/bans

Bezoekers in dit topic

kyle84

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
10 jun 2011
Berichten
1.688
Waardering
50
Lengte
1m85
Het is misschien al eens gezegd geweest door iemand anders maar het lijkt me een goed idee om mensen sneller waarschuwingen/bans te geven voor zinloze comments.

Meer dan 50 % van de topics staat vol met gezeik van kleine kinderen of onvolwassen mensen die blijkbaar niets beter te doen hebben dan wat zinloze posts te plaatsen terwijl mensen hier normale vragen stellen. Er worden natuurlijk veel vragen opnieuw gesteld en voor sommige mensen lijkt het van "here we go again, weer dezelfde vraag" maar dan kan je ook gewoon niets zeggen of het juiste antwoord NOG een keer posten.

Ik dacht aan als je een zinloos comment post dat je eerst een waarschuwing krijgt en daarna 1 dag ban en per keer dat je weer iets zinloos post 2 dagen, 3 dagen enz. Na 5 zinloze dingen te posten 1 maand ban.

Hiermee zullen de zinloze comments drastisch dalen en wordt dit weer een forum waar mensen informatie kunnen krijgen over fitness/bodybuilding.
 
Het moet niet teveel gebeuren nee, maar hier en daar even een troll moet kunnen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar in de serieuze secties moet het gewoon strickt blijven, geen offtopic gelul dat doe je maar in het "gare hanenhok"
 
Trolls en zyzz lover kunnen we missen als kiespijn. Doet het forum geen goed.

Van mij mag iedereen die zit te trollen of een zyzz afbeelding/opmerkingen plaatst meteen een kaart krijgen.

Helemaal mee eens
 
Back
Naar boven