XXL Nutrition

Wabba Goes 2009 -> Jeppe's verslag !

Bezoekers in dit topic

Jeppe

Team XXL-Wabba Jr. Winner
Elite Member
Foto Contest
15 jaar lid
Lid geworden
26 apr 2005
Berichten
1.901
Waardering
90
Wabba Goes 2009 : My first contest

24 mei : Na 16 weken dieet is het zover, de dag waarop het moest gaan gebeuren is aangebroken. Mijn doelstelling was de junioren klasse winnen, simpel.

De 16 weken voorbereiding zijn hard geweest, soms keihard. Ik heb mijn grenzen qua dieet en cardio verlegd naar een ander niveau. Zo zat ik de laatste weken nog op amper een 2100-2200 kcals en dat met meestal bijna 2uur cardio per dag + nog is de krachttraining. Ik ben ook zelfstandige dus werken kwam er ook nog bij kijken. Ook slapen ging moeizaam, minimaal 3 keer opstaan s’nachts op te gaan pissen.

Vanaf 3 weeks out heb ik besloten om wat hulp in te roepen(daarvoor heb ik heel het dieet zelf gedaan), je begint zo hard aan jezelf te twijfelen dat je dingen zou veranderen die wel eens negatief zouden kunnen uitdraaien. Rene Groenen heeft me hier op het rechte pad gehouden, waarvoor véél dank. Hij en Harry de jonge vonden beide dat ik er op 3 weeks out al goed bijstond en het eigenlijk een kwestie was van nog ff door te zetten, dit heb ik dan ook met volle moed gedaan.

1 week out…stress! Vlissingen afgelast, hmm wat zou er in Goes gebeuren? Gaat het wel doorgaan? Het speelt allemaal mee in je hoofd als je zo dichtbij bent en na 15 weken ben je zo labiel als je maar kan zijn. Het was moeilijk om de focus te behouden, maar met steun van mijn trainingsmaat Aron & anderen ( rene, Harry, philiep…) ben ik er toch doorgeraakt.

2 Days out had ik een fotoshoot, ongelofelijk zwaar zo 3 uur verschillende poses aannemen en dat met een liertje water op een dag…maar de foto’s zijn mooi en mijn fysiek werd harder en harder hoe meer ik daar stond te poseren.