Fitness Seller

Wabba Goes 2009 -> Jeppe's verslag ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mooie foto's Jef en een prachtige shape, binnenkort maar eens afspreken om te trainen waar we het al over gehad hebben.
 
Hier nog eentje van de -85 kg klasse prijsuitreiking ( had toen al lekkerrr gegeten :p )

Ik links(2de plaats), midden 1ste plaats , rechts 3de

15gzhxk.jpg


Wel terecht denk ik, al voelde ik mij klein valt het verschil op foto nog wel mee percies.
 
enige minpuntje zijn je kuiten man voor de rest zit alles goed !
 
I know, maar wie heeft er grote kuiten? :p Echt genetisch gefaald gewoon :D Al ga ik er nu toch nog wat extra voor proberen doen....van zodra het vocht weg is want nu verkrampen ze snel :( Er is nog véél plaats voor verbetering en daar zijn we nu aan bezig! ;)
 
I know, maar wie heeft er grote kuiten? :p Echt genetisch gefaald gewoon :D Al ga ik er nu toch nog wat extra voor proberen doen....van zodra het vocht weg is want nu verkrampen ze snel :( Er is nog véél plaats voor verbetering en daar zijn we nu aan bezig! ;)

genetish gefaald grapjas :p
 
j9127p.jpg
 
24l80gz.jpg
 
Vanochtend nuchter 97.5 kg trouwens....gisteren 3000 kcals in de mac alleen al gegeten :D
 
Ik hoop dat Mascha het niet erg vindt als ik al ff een kleine voorproef plaats? Zoniet zeg het me ff. Ik ga ze toch zowiezo bestellen en dan zet ik ze wel binnekort online :) Hier alvast een paar leuke :

jikx6q.jpg


dvqbts.jpg


34t1m68.jpg


2zxnk3l.jpg


n2xuzs.jpg
 
Laatst bewerkt:
Die benen van jou knallen eruit op die foto's
 
Nog een mooie van de shoot :

fc8orb.jpg
 
Die taille is echt belachelijk smal. :D
 
junioren ja
 
junioren is niet op gewicht :p voor de rest heeft hij niet meegedaan dacht ik met een andere klasse..geen id
 
Back
Naar boven