AndroidHealthClinic

wachttijd bestellingen muscle lab

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Adonis Casanova

Cool Novice
Lid geworden
15 okt 2014
Berichten
104
Waardering
9
de site zegt twee dagen, maar ik heb woensdag besteld en vandaag niks ontvangen

hoe lang hebben jullie (mits ooit bij muscle lab besteld natuurlijk) moeten wachten?
 
Dan komt het dus morgen of maandag, niet nu al druk maken.
 
Stel je niet zo aan
 
Beter bel je met muscle-lab zelf in plaats van hier te lopen janken.
 
Ik heb je pakje onderschept doei.
 
Wettelijk heeft een webshop 30 dagen de tijd om te leveren ! Als een webshop pretendeert vandaag besteld morgen in huis dan zijn de voorwaarden erg scherp maar wettelijk heb je geen poot om op te staan als je verhaal gaat halen .

Na 30 dagen kun je webshop in gebreke stellen en terugvordering geld eisen , daar heeft de webshop eveneens 30 dagen de tijd voor ( na ontbinding overeenkomst )

Maar dat is nog lang nie aan de orde , bel en vraag hoe het ermee staat ipv hier gal te spugen
 
Wettelijk heeft een webshop 30 dagen de tijd om te leveren ! Als een webshop pretendeert vandaag besteld morgen in huis dan zijn de voorwaarden erg scherp maar wettelijk heb je geen poot om op te staan als je verhaal gaat halen .

Na 30 dagen kun je webshop in gebreke stellen en terugvordering geld eisen , daar heeft de webshop eveneens 30 dagen de tijd voor ( na ontbinding overeenkomst )

Maar dat is nog lang nie aan de orde , bel en vraag hoe het ermee staat ipv hier gal te spugen

Die 30 dagen leveren kan van worden afgeweken als men dat overeenkomt.

Pas nadat de verkoper na de igs niet levert kan geld worden teruggevorderd.
 
Ze zullen gewoon leveren.
 
stel ik me aan? ik stel gewoon een vraag uit bezorgheid of ik waar krijg voor mn geld, niks raars aan toch?

inmiddels zijn we een week verder en heb ik nog steeds niks ontvangen, geen antwoord gekregen op de mails die ik gestuurd heb en het telefoonnummer van muscle lab op hun site is niet meer in gebruik

zouden jullie je dan ook niet toch wel ff af gaan vragen of alles wel in orde is?
 
Wat een ellende man. Zou daar nooit weer bestellen. Zoiets mag natuurlijk nooit gebeuren.
 
Aber haben sie sich die e-mails auf Deutsch geschickt?
 
sarcasme?

ik heb nog nooit buiten NL besteld he, ik weet niet wat een beetje gangbaar is in dit geval....ik ben vandaag besteld, morgen in huis gewend
 
Heb je het telefoonnummer ingevoerd met 0049? Dus 004957..
 
Als je via paypal betaald hebt kun je je geld terugvragen. Echter heb je geen track en trace ontvangen? Daarop zou moeten staan waar je pakket nu is.
 
Gewoon incasso terugboeken zodra Paypal is afgeschreven van je rekening. Mocht je dat willen en het niet vertrouwen.
 
Als je via paypal betaald hebt kun je je geld terugvragen. Echter heb je geen track en trace ontvangen? Daarop zou moeten staan waar je pakket nu is.
ik heb niet met paypal betaalt, maar met EU Standard Bank Transfer....daarbij stort ik direct geld op hun rekening en verzenden zij de bestelling na ontvangst van de storting, mar dit duurt dus al langer dan een week inmiddels...dat lijkt me toch een beetje aan de lange kant
 
EU bank transfer wat drie dagen duurt, plus een weekend ertussen, en een bezorgtijd van 2-3 dagen.

Nog even wachten helaas. Met Paypal had je 'm al binnen gehad. Sterker nog: als je met Paypal betaald sturen ze het direct op zonder dat het al van je rekening is afgeschreven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven