XXL Nutrition

wachtwoorden

Bezoekers in dit topic

Login : Shadum
Password (toetsen tegelijk indrukken): <Alt><F4>
 
login : Esperantistino
ww: cxuviverekredastiunsensencajxon?
 
Originally posted by bodybuilder0102

zo moeilijk zal dat niet zijn toch :P
enkeltje ban voor Oli


Dacht ik ook, maar je vergist je.... :(
 
shit!
ik wil niet geband worden! teringzooi...
username: FraGGo
pass: banaan8
 
Hallo dit is dandyman het is mijn gelukt op Big Steve zijn wachtwoord te kraken, die sukkel had zijn echte wachtwoord hier neer gezet. Nu kan ik Bodyman uitschelden voor HOMO terwijl hij Big Steve de schuld geeft.

groetjes dandyman
 
Originally posted by Big Steve
Hallo dit is dandyman het is mijn gelukt op Big Steve zijn wachtwoord te kraken, die sukkel had zijn echte wachtwoord hier neer gezet. Nu kan ik Bodyman uitschelden voor HOMO terwijl hij Big Steve de schuld geeft.

groetjes dandyman

Dit gaat toch echt te ver! Had ik nooit gedacht van dandyman!

Ik vind dat hier een ZWARE sanctie moet volgen!
 
Jah dit moet niet kunnen, ik ga hem ff wat negatieve karma geven!

:)
 
Originally posted by Rob G
Jah dit moet niet kunnen, ik ga hem ff wat negatieve karma geven!

:)

Hehehe, die Bracke ook al..

Ach Rob, hou je kop.. Je hangt men nek al een hele tijd uit,

groetjes Dandyman :D
 
Echt leuk om iemand zijn wachtwoord te kraken, ik stuur iedereen nu een negatieve karma met "je bent een schijtert afz Big Steve"
Die van wachtwoord van Bracke was echt een makkie maar wat verwacht je nou ook van zo'n iemand.

Rob G **** you met je negatieve karma, ik heb jou er ook maar een teruggegeven.

Groetjes Dandyman!
 
hey stelletje nepbodybuilders..vieze scheiterds...wie is hier nou een scheiterd..onder andermans naam negatieve karma posten.

ik heb na lang proberen dandies wachtwoord gekraakt en zal iedereen die dandy benadeelt eens negatiev karma geven.

heb ik onder frenkpies naam ook gedaan en nu zal ook zeker iedereen erin trappen hahahaha..losers


wordt vervolgd...zolang dandy maar bezig blijft met zn stageopdracht:o
 
Rob is lelijk

groetjes Dandyman :D
 
Hallo, ik ben big steve.. Ik heb met Bracke even wachtwoorden uitgewisseld..

Wat is het eigenaardig om echt te posten onder andermans naam.. He, bracke!! BEn je daar?? :D
 
Originally posted by Big Steve
Hallo dit is dandyman het is mijn gelukt op Big Steve zijn wachtwoord te kraken, die sukkel had zijn echte wachtwoord hier neer gezet. Nu kan ik Bodyman uitschelden voor HOMO terwijl hij Big Steve de schuld geeft.

groetjes dandyman

Vuile pisnicht ik laat jouw ook door een stier palen :D
 
Originally posted by Bracke
Hallo, ik ben big steve.. Ik heb met Bracke even wachtwoorden uitgewisseld..

Wat is het eigenaardig om echt te posten onder andermans naam.. He, bracke!! BEn je daar?? :D

Ja ik ben hier.

Het is leuk om onder iemand anders zijn naam iets te posten, Steve is het goed dat ik af en toe jou naam gebruik om iemand een negatieve karma te geven? Dan kan ik die persoon 2x een karma geven inplaats van 1x.

Groetjes Bracke
 
Originally posted by Big Steve


Ja ik ben hier.

Het is leuk om onder iemand anders zijn naam iets te posten, Steve is het goed dat ik af en toe jou naam gebruik om iemand een negatieve karma te geven? Dan kan ik die persoon 2x een karma geven inplaats van 1x.

Groetjes Bracke

He man doe maar op.. Zolang ik maar gen negatieve karma krijg.. Ik kan daar niet tegen, ik ben nogal een gevoelig persoon.. Als ik klein was werd ik vaak gepest met mn schele oog, ik heb daar iets van over gehouden.. En blakkie.. Ja Blakkie, onze hond.. Op een dag was hij weg.. Hij had toen we naar school waren in de keuken gesch*ten.. Ons ma was heel kwaad.. Toen ik smiddags thuiskwam eten, duwde ze me in recht met mn aangezicht in de stront.. Ik moest hem ook ineens opeten, en hup naar school werd ik vervolgens gestuurd met mn gezicht nog vol met str*nt.. Vantoen af, werd ik heel mn schoolcarriere uitgelachen voor "SHITFACE"... Vandaar, ik zeg het, ik kan niet tegen neg karma, dus zorg ervoor dat ik er geen terugkijg he bracke.. Ik doe nog zoveels mpoeite om vriendelijk te zijn tegen de mensen hier op t forum, (maar eigelijk zijn het wel allemaal kakkers)..


Groeren STEVE :(
 
Back
Naar boven