XXL Nutrition

wachtwoorden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hallo, Bracke dit is GOD. Ik maak weinig mis-scheppingen maar jij bent wel het ziekste gedrocht dat ik tot nu toe gebouwd heb. Mijn excusus namens de hele wereld..
 
Originally posted by Big Steve
Hallo, Bracke dit is GOD. Ik maak weinig mis-scheppingen maar jij bent wel het ziekste gedrocht dat ik tot nu toe gebouwd heb. Mijn excusus namens de hele wereld..

Hallo, Steve dit is POL. En als ik u kan pakken.. Dan steek ik mn leuter in uwen ... :p
 
Als lelijk zijn pijn deed lag jij de hele dag te janken!
 
hey mensen, kan iemand mij uitleggen waarom ik net mn username niet kon gebruiken. er stond dat ik al was ingelogd???
 
Originally posted by dandyman
hey mensen, kan iemand mij uitleggen waarom ik net mn username niet kon gebruiken. er stond dat ik al was ingelogd???

:D
 
Hé Dennis rustig aan, wij mogen dan wel getikt zijn maar ik ben nog geen klootzak (Bracke wel :D)

Steve
 
Hey Steve, ik vind jou eigenlijk maar een gore klootzak die het hele board zit te verzieken. het board is sinds februari 2003 niet meer wat t geweest is. t is nu echt aan t verpauperen..

En dan zal je wel afvragen warom dandy dit weet aangzien hij pas sins maart actief is hier, maar ik ben die klootzak van een dandy niet en ben wederom ingelogd onder zijn naam en wou dit ff kwijt.

je bent gewoon een scheiterd.

ps t wachtwoord van Dr.Worf wou niet lukken..verdomde startrekfan met zn verzonnen wachtwoorden
 
Dus onze verkering is nu over? :sob:
 
Originally posted by Big Steve
Dus onze verkering is nu over? :sob:

verkering??? ik dacht dat we haden afgeproken dat t puur lichamelijk was..niet meer en niet minder..
maar ik moet dalijk weer uitloggen want dandyman zal dalijk wel weer on line willen komen..kan je mij dalijk wel onder een andere naam verwachten. ik meen dat bodyman nog beshikbaar is en anders probeer ik Worf weer
 
Originally posted by Big Steve
Hé Dennis rustig aan, wij mogen dan wel getikt zijn maar ik ben nog geen klootzak (Bracke wel :D)

Steve

Dit pik ik niet! Dit vertel ik aan de Admin... [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
klikspaan boterspaan
op de meeting gaan we jou met zn allen slaan


dit is btw de echte dandy...als ik die k*tjanus die telkens inlogt onder mn naam te pakken krijg
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven