MuscleMeat

Wacko Jacko (1 bezoeker)

Wat vind gij van Wacko?

  • Michael is een superster, de grootste die ooit voet op deze aardbodem gezet heeft! Voor mij zal hij

    Stemmen: 3 7,0%
  • Michael WAS de beste, tegenwoordig begind hij wel wat eigenaardigheden te vertonen...

    Stemmen: 13 30,2%
  • Hij was vroeger wel ok, tegenwoordig hoort hij meer thuis op een trailerpark-freak-show!

    Stemmen: 12 27,9%
  • Ik vond hem vroeger al niet veels soeps, en sinds hij blank is kan ik hem al helemaal niet meer luch

    Stemmen: 2 4,7%
  • Dit kinderverkrachtende-omgebouwde-man-wijf-wezen moet zo snel mogelijk met de grond gelijk gemaakt

    Stemmen: 6 14,0%
  • Michael Jackson??!? Hoeveel gram moet ik dat per dag nemen om 3kg vetvrije spiermassa in een maand t

    Stemmen: 7 16,3%

  • Totaal stemmers
    43

Bezoekers in dit topic

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
28.248
Waardering
5.505
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Iemand die de vele interviews met, en reportages over onze grote kindervriend Michael Jackson niet gezien heeft, heeft volgens mij tijdelijk ondergedoken gezeten in de diepste, donkerste grot aanwezig in dit zonnestelsel. Je word doodgegooid met zijn levensverhaal en zijn bezoekurenrooster aan de plastische chirurg. Natuurlijk heeft ook iedereen zijn eigen mening over deze popster van wereldformaat. Wat is Uw mening?
 
ik had gisteren die docu een stukje zitten te kijken, nou ben blij dat ik niet zo'n vader heb..wat een gek zeg.
 
Hij heeft waarschijnlijk zo'n tik gekregen in zijn jeugd dat hij daardoor zo vreemd doet. Hij is gewoon nog een klein kind die niet over de consequenties nadenkt.
vergelijk jeugd -> gevolgen:
kindsterretje -> geen jeugd gehad.
Altijd veel geld gehad door sterdom -> kan niet met geld omgaan.
Vader sloeg ze heel vaak -> michael wil nu een hele goede vader zijn. Maar is zelf nog een kind, omdat hij eigenlijk geen jeugd heeft gehad.
Vroeger veel commentaar gehad op zijn uiterlijk en dan vooral op zijn neus(door zijn vader) -> wil zijn uiterlijk veranderen.

ga zo maar door. Voor psychologen is dit volgens mij een textbook example van een jeugdtrauma. (Maar ik ben natuurlijk dan ook geen psycholoog...)
 
Ik vond zijn billy jean optreden wel ff een partijtje indrukwekkend! Die kerel kan toch echt wel bewegen als geen ander! En de moonwalk.... dAAAmnnn, schitterend! :D
 
Ik geloof hem.. Hij doet super veel voor kinderen, en iedereen van de pers moet er weer een verhaal verzinnen om hem in de roddelbladen te krijgen. Het is echt niet leuk wat hij vroeger heeft meegemaakt en volgens mij probeert hij zijn jeugt in te halen. Hij is idd nog een kind en iemand die super veel geld uit geeft, DAMN!!! Maar ik respecteer hem wat hij voor kinderen doet. En wat hij aan zijn uiterlijk wil en heeft verandert moet hij zelf weten.
 
Ik weet het zo net nog niet, kijk eerst vragen ze aan hem: heb jij ooit plastische chirurgie ondergaan? Dan zegt hij met stalen gezicht: neej, wie ik? nooit! 'people change, there faces change while they get older'. Jaaaa hoor, iedereen weet dat dat bullshit is! Als ze dan daarna vragen of hij een pervert is die kleine kindjes naait zegt hij wederom: neej!

Tja ik vind dat zijn geloofwaardigheid nogal laag is na het beantwoorden van die 1e vraag. Dat hij zonder slikken of zweten kan liegen weet nu iedereen, de kans is dus zeker aanwezig dat hij ook liegt over het gehele pedofiele gebeuren! Ik zeg niet dat het zo is, maar ik zeg wel dat ik zijn woord niet meer echt geloof.

Maar al met al vind ik hem nog steeds de man (back in the day iig), ten tijde van thriller was hij gewoon de shit! Nu...? Nu is hij een freak! ach ja....
 
Het is een vage knakker!
 
Ik vind het triest dat iemand zo ver af kan zakken... maar het meest triest is nog dat die eikel iedere keer maar weer de voogdij krijgt over die arme kinderen! Je zal bij zo'n idioot op moeten groeien. Bij ieder ander waren ze al lang weggehaald!
 
trja als je hem op zijn geloofqwaardigheid moet vertrouwen dan heb ik zo mijn twijfels over. eerst had hij een relatie met demoeder van zijn jongste kind en naderhand was het een onbekende draagmoeder. En qua operaties, kom opman.
een voor foto van mensen met een bierpens en een nafoto van een strak buikje is nog geloofwaardiger (terwijl dit vaak ook waar is)
Maar hoe dan ook, ik vind het een geweldige artiest die volgens mij in zijn ogen niks verkeerds doet. hij houdt echt van kinderen en ik denk op een normale manier maar hij gaat mischien iets te ver in zijn liefde voor kids, alleen wel met goede bedoelingen.
Daar kan je hem niet echt kwalijk op nemen.
 
Naar het schijnt heeft hij een gespleten persoonlijkheid.
Enerzijds is hij een onschuldig kind en anderzijds is hij de popster.

Je kan zeggen wat je wil, hij is wel weird ja,... ma hoe die danst en performt; da s echt wel buitengewoon en leuk om naar te kijken.
 
Volgens mijn gevoel heeft hij ook geen kwade bedoelingen, maar normaal is hij zeker niet...
 
Volgens mij heeft ie op deze pic toch 1 operatie te veel laten doen. :D :D[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by avg
Volgens mij heeft ie op deze pic toch 1 operatie te veel laten doen. :D :D[Abeelding niet meer beschikbaar]

of 1 te weinig, tis zo toch nog best een lekker ding! ;)


Maaruh, hadden jullie die docu gisteravond gezien? Wat je niet mocht zien. Dat was nog eens een onpartijdige reportage... NOT!
 
Originally posted by Rob G


of 1 te weinig, tis zo toch nog best een lekker ding! ;)


Maaruh, hadden jullie die docu gisteravond gezien? Wat je niet mocht zien. Dat was nog eens een onpartijdige reportage... NOT!

alleen die tieten, beeuuuhh:D

maar ik heb m gemist. vond Temptation Island een stuk interesanter:rolleyes: :)
 
hij maakt(e) wel goede muziek, alleen ergens mid jaren 80 had ie een operatie teveel ondergaan.
 
Eenbeetje exentriek is niet erg maar hij is wel echt extreem.
 
Die gast is gestoord maar heeft het hart wel op de juiste plaats zitte.
 
HIer nog 1 pic van hem :D

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Z'n muziek blijft geweldig ! Als performer vind ik 'm top....maar het is gewoon een mafketel.....maar ja dat zijn bijna al die artiesten.

(vooral uit de USA)
 
Back
Naar boven