XXL Nutrition

Wafelijzer gezocht, wie helpt me?

Bezoekers in dit topic

AntiVirus

Novice
Lid geworden
1 mrt 2014
Berichten
26
Waardering
0
Lengte
1m77
Beste Dbb,

ik ben op zoek naar een goede wafelijzer maar heb een beperkt budget van maximum 40 euro...

Wie kent een goeie wafelijzer in deze prijscategorie?
 
Kijkshop heeft volgens mij overal opheffingsuitverkoop. Grote kans dat t daar voor een leuk prijsje ligt
 
Thanks, ik zal het eens bekijken :)
 
Ik heb een Tristar 3-in-1 (wafel, croques, grill) en die doet 't goed ;) De wafels vallen wel klein uit, vergeleken met het ijzer van grootmoeder (maar da's dan ook antiek). Zo'n 3-in-1 is wel een pakje duurder maar ik ben content van het merk ;)

Wat bedoel je trouwens met dunne hartjesdingen? Is dat typisch Ndl? Hier zie ik alleen deftige ijzers staan, behalve in de Blokker ofzo.
 
Ik heb een Tristar 3-in-1 (wafel, croques, grill) en die doet 't goed ;) De wafels vallen wel klein uit, vergeleken met het ijzer van grootmoeder (maar da's dan ook antiek). Zo'n 3-in-1 is wel een pakje duurder maar ik ben content van het merk ;)

Wat bedoel je trouwens met dunne hartjesdingen? Is dat typisch Ndl? Hier zie ik alleen deftige ijzers staan, behalve in de Blokker ofzo.

deze vreselijke dingen bedoel ik dan:
[Link niet meer beschikbaar]

zit nu trouwens te denken: wil het liefst ook weer 3-in-1 maar dan zonder anti-aanbaklaag maar van gietijzer..Wordt dus niet die van mijn eerder geposte link

En waarom geen anti-aanbak: omdat dat met die hoge temperaturen van wafels bakken afbladdert (en giftig wordt)
 
http://www.bol.com/nl/p/piet-huysentruyt-by-domo-wafelmaker-do9047w/9000000011575095/

Deze heb ik, werkt perfect!

9000000011575095_1.jpg
 
Hoe zit dat met onderhoud? Kan je het makkelijk schoonmaken?

Onderhoud vergt wel wat meer inspanning ja, omdat de platen niet afneembaar zijn maar daar staat tegenover een heel mooi apparaatje, succes ermee.
 
Wat je er ook in maakt. Bak geen wafels van oliebollen beslag. Dat is niet te eten.
 
Back
Naar boven