Fitness Seller

Wake up calorieen tellen schiet niet op. Basisregels vetverbraning

Bezoekers in dit topic

Waar het mij om ging is dat je het niet noodzakelijk vond om calorieen te tellen. Tot in de detail vind ik ook onnodig, dat kan een obsessie in de hand werken. Maar om dan zaligmakend over fatburners te vertellen...dat snap ik dan niet.

Toch kan het handig zijn om een tijd te meten wat je precies eet. Meten is weten. Na een tijd krijg je er vanzelf gevoel voor. En of een schema nu tot in de detail perfect is of niet, het gaat uiteindelijk om het resultaat.

En bij een voedingsschema verdelen de meeste mensen hun macronutrienten. Niks mis mee. Net zo min er niks mis mee is om geen calorieen te tellen. Mij gaat het vooral uiteindelijk om het resultaat.
 
bullshit vet gaat als eerste rond je middel zitten, het word door opgeslagen als een energiebron. dit is de lichaamsplek die het minst om energie vraagt dus het moeilijkst kan worden verbrand.
Energie is hetzelfde, er zitten gewoon meer alfa adrenoreceptoren dan beta adrenoreceptoren in stubbron vet.
Los van het feit dat er al minder doorbloeding daar is en dat de doorbloeding richting dat vet stijgt na een maaltijd.

5a6 maaltijden per dag achterhaald dacht het niet..
http://www.leangains.com/2008/07/tom-venuto-responds-to-criticism.html
 
Verkapt ik promoot fatburners topic.
 
cocosolie bevat ook vetten,mijn noten ook amandelen en ongezzouten cashews? ik heb niet gezegd dat je ze moet skippen..

Het niveau schat ik laaag in? Waarom als iemand mij vraagt waarom whey isolate te gebruiken check de topics en word het niet eens tijd dat calorieen tellen bullshit is..


Deze topictitel is vrij hard, maar blijkbaar word er dan ook meteen zo op gereageerd maar het is ook echt zo..

Grappig dat aan het begin werd beweerd dat calorieentellen noodzakelijk bla bla is en dit nu een beetje stil aan het worden is in dat hoekje..

Misschien komt dat omdat je jezelf alleen maar herhaalt in al je posts en met tegenargumenten komt als 'dat is dus egt geen onzin heurr'
 
Ik moet hier toch ff op reageren:

Kom op jongens, deze vent heeft gewoon een aandacht tekort!

Gaat op zn vrije dag hele verhalen zitten tikken op het internet, en iedereen stinkt erin!

Dit is toch een klassiek geval van wat met trollen noemt of ben ik van gisteren...:rolleyes:
 
10 jaar geleden kon je dit nog verkondigen, die onzin die je verteld is toch al lang achterhaald?

Verdiep je eens in IIFYM bijv. Is onlangs door iemand een topic door aangemaakt, ontkracht zowat alles wat je nu verkondigt.
 
Ik moet hier toch ff op reageren:

Kom op jongens, deze vent heeft gewoon een aandacht tekort!

Gaat op zn vrije dag hele verhalen zitten tikken op het internet, en iedereen stinkt erin!

Dit is toch een klassiek geval van wat met trollen noemt of ben ik van gisteren...:rolleyes:

haha :D
 
Zeg Dave, waarom negeer je mijn posts en ga je vervolgens verder met het afkraken van 'calorie-tellers'?

Vind je maar een raar mannetje.
 
Ben jij dat in dat filmpje trouwens? Herhaalt ook alles eerst 3x voordat hij zijn punt maakt..
 
Energie is hetzelfde, er zitten gewoon meer alfa adrenoreceptoren dan beta adrenoreceptoren in stubbron vet.
Los van het feit dat er al minder doorbloeding daar is en dat de doorbloeding richting dat vet stijgt na een maaltijd.


http://www.leangains.com/2008/07/tom-venuto-responds-to-criticism.html

Dat het achterhaald is ,wil nog niet zeggen dat het neit werkt. Ik ga prima op 5/6 keer per dag eten. Het is gewoon een goede manier om je voeding te verdelen. Je krijgt minder honger, en het houdt je bloedsuiker meer stabiel.
 
maargoed feit is wel gemaakt , al die artikelen op inet.. denk dat hij wel weet waar hij over praat..

praktijk is gewoon jaren lang 5 a 6 maaltijden savonds koolhydraten naar beneden schroeven dit is voor het gros

dat iemand op 5% staat en op 10 uur nog een warme maaltijd neemt neem ik voor genoegen, voorderest goede prestatie, het is niet reeel om zo over het gros zo vb te gaan noemen.

ben best benieuwd naar andere ideeeén hier schemas die hier hele andere kijk op hebben links plz
 
Zeer professioneel filmpje.
 
maargoed feit is wel gemaakt , al die artikelen op inet.. denk dat hij wel weet waar hij over praat..

praktijk is gewoon jaren lang 5 a 6 maaltijden savonds koolhydraten naar beneden schroeven dit is voor het gros

dat iemand op 5% staat en op 10 uur nog een warme maaltijd neemt neem ik voor genoegen, voorderest goede prestatie, het is niet reeel om zo over het gros zo vb te gaan noemen.

ben best benieuwd naar andere ideeeén hier schemas die hier hele andere kijk op hebben links plz


Beste Dave

Het filmpje bewijst niks, heb je misschien links naar artikels/wetenschappelijke onderzoeken die je punt onderbouwen? Of zet je gewoon graag een systeem dat decennia lang met succes gebruikt zonder onderbouwing te kak?

Graag hoop ik op een inhoudelijke reactie op mijn post(s).

Mvg, Made.
 
welk onderzoek wetenschap link plz
 
WTF dat vraag ik toch aan jou? Ver sta jij Ne der lands?
 
Back
Naar boven