Fitness Seller

Waking Life *XviD* - ScareCrow - SCREENER

Bezoekers in dit topic

den_dimi

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 feb 2004
Berichten
2.707
Waardering
46
Dreams. What are they? An escape from reality or reality itself? Waking Life follows the dream(s) of one man and his attempt to find and discern the absolute difference between waking life and the dreamworld. While trying to figure out a way to wake up, he runs into many people on his way; some of which offer one sentence asides on life, others delving deeply into existential questions and life's mysteries. We become the main character. It becomes our dream and our questions being asked and answered. Can we control our dreams? What are they telling us about life? About death? About ourselves and where we come from and where we are going? The film does not answer all these for us. Instead, it inspires us to ask the questions and find the answers ourselves.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Thnx!

Je hebt de afgelopen 24 uur te veel Karma gegeven, probeer het later nog eens. Ik bezorg um na... :)
 
werkt precies niet meer?
 
Hier werkt hij ook niet meer :(
 
Downloading @ max dl speed.. (4mbps)
 
hier doet hij het ook niet man.. misschein iets met die spatie te maken? :P

edit: yep.. that's it.. [Link niet meer beschikbaar] gewoon daar klikken en dan right mouse-> save as om hem te downen
 
Ik krijg allleen een groen scherm te zien :(
 
wie heeft er hem al gezien en wat vond je ervan
 
Screener? Nee dankje.
 
Epic bump. Had per toevallig eens gezapt naar kanaal 2, keek eerst 2 min omdat ik onder de indruk was van de grafische sT en voor ik het wist had ik de hele film uitgekeken omdat het thema me aansprak en men verschillende theorien gaf van spraakmakende figuren. Heb maar de laatste halfuur gezien en heb er niks van gesnopen. Topfilm!
 
Back
Naar boven