Fitness Seller

Wakker gemaakt worden s'nachts (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ultimategainer

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
13 aug 2012
Berichten
727
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
97kg
Hallo allemaal, ik kon hier op de site niet echt iets van vinden dus daarom dit topic. Jullie weten allemaal dat je netjes elke dag voordat je gaat slapen aan je calorieën,eiwitten,koolhydraten en vetten moet komen, en dat je in je slaapt groeit. Maar mijn vraag is dus ik woon nog thuis en ik heb een zusje dat een probleemkind is die afentoe s'nachts gaat bellen met vriendinnen etc. en ik daardoor dus wakker word. Maar maakt het uit als je dan na 4 uur wakker word en een kwartiertje later weer 4 a 5 uur kan slapen, of maakt het niet uit zolang je aan je 8 a 9 uur slaap komt perdag? En als je bijvoorbeeld overdag een dutje doet herstel je dan ook? En als je wakker bent en na een kwartiertje weer verder slaapt gebruikt je lichaam dan wel de calorieën,eiwitten,koolhydraten en vetten die je overdag hebt gegeten?
 
pics van probleemkind?
 
Het is beter dat je gewoon in 1x doorslaapt vanwege de verschillende slaapfases, maar je zult echt nog wel groeien hoor. En doe wat aan dat probleemkind, gaat ze maar whatsappen ofzo in de nacht.
 
Het is beter dat je gewoon in 1x doorslaapt vanwege de verschillende slaapfases, maar je zult echt nog wel groeien hoor. En doe wat aan dat probleemkind, gaat ze maar whatsappen ofzo in de nacht.

Ja inderdaad maar ze werd om half 6 s'ochtends gebeld, en ze luistert niet en me ouders doen er ook niks aan dusja. Ik lag er pas om 2 uur in dus ik had toen z'n 3,5 uur geslapen daarna nog verder geslapen tot vandaag 11 uur. Maar maakt het dan zoveel uit qua groei?
 
dit is dus 1 keer gebeurd?! goh wat erg!
man loop toch niet zo te zeiken....
 
Maak je niet zo druk inderdaad :o

Koop desnoods oordopjes of stop watjes in je oren ;)
 
Maak je niet zo druk inderdaad :o

Koop desnoods oordopjes of stop watjes in je oren ;)

Het is al de 2e keer deze week. :o

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 11:41 ----------

dit is dus 1 keer gebeurd?! goh wat erg!
man loop toch niet zo te zeiken....

Het is al de 2e keer deze week. :o
 
Zo te lezen is je zusje niet het enige probleemkind uit de familie... :rolleyes:
 
Hahahahahaha weer zo'n topic. Dude ga nou eens trainen en vreten en kap met die topics!
 
En paar tikken op de neus zou het probleem moeten verhelpen
 
Give me yours i'll give you mine. xD
 
Zeg tegen je ouders dat ze aan telefooncoïtus doet.
 
En weg zijn je gains, ik had het zelf ook.
Jaren getraind en goed geslapen..
Tot die ene nacht.... 17-04-2012 om 02:43... Ik was een kwartiertje wakker, en weg waren AL MIJN GAINS!!
Ben nu weer terug bij af waar ik was een dag voor die ene nacht...
 
hA261E33F.gif
 
wat een k*tzusje heb je,paar tikken zou ik dr geven.
 
Ik kreeg verleden jaar de diagnose van matig-ernstige slaapapneu. Door het dichtklappen van m'n neus en keelholte stopte ik met ademen waardoor ik heel kort (maar onbewust) wakker werd en m'n remslaap werd onderbroken.

Dit 140+ keer per nacht of oftewel elke 3 minuten (tijdens slaapstudie).

Ik weeg 108kg @ 15% met 48 cm biceps (koud aangespannen).

Hou toch op man.
 
Haha sommige reacties zijn echt geweldig. En trainen en vreten doe ik al genoeg. Wat is de link trouwens als je een topic aanmaakt dat je dan moet trainen en vreten? net of dat temaken heeft met een topic aanmaken. En inderdaad een paar klappen zouden moeten helpen.
 
Ik hoor juist steeds vaker dat het beter is dat je 1 of 2 keer per nacht wakker kan worden, en even rond lopen of iets lezen ofzo, dan dat je in 1 keer 8-9 uur door slaapt.

Maar ik heb hier nog geen bewijs of iets voor gezien dus not sure if BroScience....
 
Back
Naar boven