Fitness Seller

Walden Farm Pannekoek Siroop. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mokerfly

Cool Novice
Lid geworden
25 jun 2012
Berichten
63
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Beste Heren,

Ik was benieuwd of iemand al gebruik heeft gemaakt van dit product. Je ziet het vaak in de bb video en vroeg me af of het ook gebruikt wordt door jullie? Het bevat 0 cal en 0 vet enz enz en vroeg me af of het dan geen chemische smaakje heeft of iets dergelijks. Ik ben benieuwd naar jullie ervaring ermee of met andere pannekoek siropen die jullie misschien aanbevelen. Alvast bedankt voor jullie reacties.
 
Gisteren toevallig besteld samen met Chocolade en Caramel siroop, vandaag binnen, ik ben zelf ook heel benieuwd.
 
Laat weten als je het hebt uitgeprobeerd
 
Ik vond de Caramel siroop zeker lekker, de Chocolade ook (ook al deed het mij niet echt meteen aan chocolade denken). Dus ik ben benieuws naar deze!
 
Waar hebben jullie het besteld? Dus Jii zegt bestellen.
 
Ik heb ze bij Novashop besteld caramel en normale siroop. Ik ben benieuwd. Die rekenen de minste verzendkosten.
 
Ik heb ze bij Novashop besteld caramel en normale siroop. Ik ben benieuwd. Die rekenen de minste verzendkosten.

Daar heb ik ze ook vandaan, ze kunnen elk moment binnen komen :)
 
Ik vraag me af waarom Albert Heijn ze niet heeft.

Ik wacht wel af want 6,50 is duur kun je 13 pakken kwark halen 715 gram eiwitten
 
Gisteren toevallig besteld samen met Chocolade en Caramel siroop, vandaag binnen, ik ben zelf ook heel benieuwd.

Same here wat een toeval.

Caramel siroop smaakt precies naar caramel heel lekker. Chocolade is ook wel lekker alleen beetje licht van smaak morgen pannekoek siroop proberen.
 
Mooi zo morgen komen de mijne binnen. Caramel gaat em worden dus. Ik heb ook die pannekoeksiroop besteld. Jammer dat de appie ze niet verkoopt
 
VOlgende keer hier bestellen geen verzendkosten [Link niet meer beschikbaar]
 
Even een korte review van de drie smaken die ik binnen heb gekregen!

Caramel Syrup 9/10: Echt lekker, bijna echte karamel, alleen wat waterig en een klein beetje chemische na smaakje.

Pancake Syrup 9/10: Bijna net echte pannekoek siroop, kan het vergelijken met Aunt Jaminia Syrup!

Chocolade Syrup 8/10: Smaak is wat chemisch/apart, maar zeker wel lekker, gisteren door mijn magere yoghurt gedaan en was een stuk lekkerder!

Ik ga volgende keer de dips bestellen, daar heb ik ook goede reviews over gelezen :)
 
Same here wat een toeval.

Caramel siroop smaakt precies naar caramel heel lekker. Chocolade is ook wel lekker alleen beetje licht van smaak morgen pannekoek siroop proberen.

Haha, ik bestelde het ook precies op dezelfde dag als jullie 2 :p Hoop het vandaag binnen te krijgen, ben benieuwd! Ben blij je positieve reactie te lezen Raii!
 
Het is zeker nice in een cut door de kwark of bij de pannekoeken. Je krijgt toch het gevoel dat lekker zoet is. Morgen lekker met mijn kaneel,appel,rozijnen pannekoek hmmm
 
Het is zeker nice in een cut door de kwark of bij de pannekoeken. Je krijgt toch het gevoel dat lekker zoet is. Morgen lekker met mijn kaneel,appel,rozijnen pannekoek hmmm

Ik had het tussen mijn magere yoghurt en tarwezemelen gedaan, samen met een klein beetje stevia. Heerlijk gewoon! Ik hou van Caramel Syrup :)
 
Ik had vandaag die normale pannekoek siroop bij de pannekoek gedaan en die is echt hot man
 
Caramel smaakt lekker en de pannekoeken stroop ook, alleen de chocolade saus vind ik naar troep smaken...
 
Back
Naar boven