XXL Nutrition

Walden Farms online bestellen

Bezoekers in dit topic

barebald

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 feb 2013
Berichten
4.543
Waardering
833
Lengte
1m78
Massa
90kg
Iemand die een goeie website hiervoor heeft? Heb op een aantal US websites gekeken, maar daar waren de shipping costs nogal hoog, vandaar.
 
Thanks, karma bro.
 
Precies wat je zegt; chemische smaak. Ik vind ze echt niet smaken naar de smaak die op de flessen staat. Ik weet niet waar je woont maar volgens mij heb ik nog wel 2 dichte flessen staan. Mag je zo hebben :)
 
Precies wat je zegt; chemische smaak. Ik vind ze echt niet smaken naar de smaak die op de flessen staat. Ik weet niet waar je woont maar volgens mij heb ik nog wel 2 dichte flessen staan. Mag je zo hebben :)

Zie PM:)
 
Ik vond de dessertsauzen als Pancake Syrup of Caramel heus lekker onder de kwark.
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
vnmshop verkoopt ze ook online
 
0 calorieen... alleen maar zoetstoffen en zooi raad het zelf niet aan.. IIFYM
 
Precies wat je zegt; chemische smaak.

Het is toch ook hartstikke chemisch? Het lijkt me niet gezond. Als het is om kwark op smaak te brengen kan je toch veel beter natuurlijke zoetstoffen als Stevia gebruiken?
 
Het is toch ook hartstikke chemisch? Het lijkt me niet gezond. Als het is om kwark op smaak te brengen kan je toch veel beter natuurlijke zoetstoffen als Stevia gebruiken?

die stevia die je in nederland kunt kopen is ook niet natuurlijk bestaat geloof ik 20 procent uit stevia en 80 procent uit andere zooi beter vermijden... neem beter rietsuiker
 
die stevia die je in nederland kunt kopen is ook niet natuurlijk bestaat geloof ik 20 procent uit stevia en 80 procent uit andere zooi beter vermijden... neem beter rietsuiker

Als je het in de supermarkt koopt is dat inderdaad het geval, vaak is de verhouding nog slechter zelfs! Je kan echter ook gewoon pure stevia gebruiken, dan heb je daar geen last van.
 
Back
Naar boven