AndroidHealthClinic

Walgelijke homepage van Hollandse drankzeugen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Slap gelul? Bij het zien van jullie foto's kan een gezonde man toch niet anders dan zijn staalharde ader-kloppende puddingbugs door de gulp van zijn broek naar buiten zien persen? Ik had nog geen plannen voor de zomer, maar nu ik weet dat jullie vamps naar Kreta gaan, zal ik daar op jullie wachten met mijn blaffende knalpijp in de hand.
Barry de beuker (20-6-2005 11:35)

Hehe :D

Man o man, die andere reacties zijn ook erg gevat :D
 
Laatst bewerkt:
Ik wist dat jij dat was :D
 
gatverdamme zeg, dit is echt smerig gewoon.
die opmerking van dhr de beuker :D
 
Geil! Ze zijn allemaal ongeveer even oud dan mij. Er is dus nog hoop! :cool:
 
Samu zei:
Geil! Ze zijn allemaal ongeveer even oud dan mij. Er is dus nog hoop! :cool:
Als ik 8) :D
 
benchMarc zei:
benchMarc lul niet off-topic. Dat hangt gewoon af van de streek waar je woont als/dan en ik/mij. Tijd dat je wat meer leert over de Nederlandse taal.

On-topic: Wie spamt dat gastenboek daar? ???
 
Samu zei:
benchMarc lul niet off-topic. Dat hangt gewoon af van de streek waar je woont als/dan en ik/mij. Tijd dat je wat meer leert over de Nederlandse taal.

On-topic: Wie spamt dat gastenboek daar? ???
Niet :) dan kan nooit worden gebruikt bij een vergelijking 8) Je zegt toch ook niet: Die bal is even groot dan de andere bal? Nee, ALS :)

Ontopic: ik heb een zooi gespammed :P
 
benchMarc zei:
Niet :) dan kan nooit worden gebruikt bij een vergelijking 8) Je zegt toch ook niet: Die bal is even groot dan de andere bal? Nee, ALS :)
Nogmaals: Leer wat bij over dialecten enzo.

Ontopic: ik heb een zooi gespammed :P
Een grote zooi ja! :D
 
Samu zei:
benchMarc lul niet off-topic. Dat hangt gewoon af van de streek waar je woont als/dan en ik/mij. Tijd dat je wat meer leert over de Nederlandse taal.

On-topic: Wie spamt dat gastenboek daar? ???

Haha nee samu, dat hangt niet af van de streek waar je woont. Kan je namelijk zeggen: Jij bent groter als mij ben? Nee, je moet kunnen zeggen, jij bent groter dan ik ben :o Dus misschien moet jij wat meer leren over de nederlandse taal ;)

Hihi, ik was het niet :cool:
 
Samu zei:
Nogmaals: Leer wat bij over dialecten enzo.


Een grote zooi ja! :D
Mwa, is heel simpel, je vult daar wat tekst in. Je drukt met de linkermuisknop op dat verzendknoppie, je houdt hem ingedrukt, je verplaatst de muis buiten dat knopje en laat hem weer los. Zo staat dat knopje geselecteerd. Nu houd je gewoon de entertoets vast totdat je geen zin meer hebt, of je legt er een steen op :P Voila, bergen posts ;)

Enne, dat 80% het verkeerd zegt maakt het nog geen dialect :P De meesten zeggen: als mij, sommigen proberen het dan te verbeteren en maken er dan mij van, wat even fout is :P
 
Greetz obesitas bestrijder en hehe. :D
 
Extend zei:
Haha nee samu, dat hangt niet af van de streek waar je woont. Kan je namelijk zeggen: Jij bent groter als mij ben? Nee, je moet kunnen zeggen, jij bent groter dan ik ben :o Dus misschien moet jij wat meer leren over de nederlandse taal ;)

Hihi, ik was het niet :cool:
Ik zit in een talenrichting knul, don't argue with me... Geschiedenis van het Nederlands, leer er wat meer over zou ik zeggen.

@ bench:
Ow toch zo simpel. :D Zal ze leren. Wat een lelijke wijven! :eek:
 
huckfinn zei:
Het wachten is op de eeste DBB reactie in het gastenboek.

edit:

ok, wie is DBB? :D

Vroeger opstaan lieverd, die stond er al vanochtend op.
Alleen de spammerd met site-reclame maakt het moeilijk om een gefundeerd aantal mooie reacties op rij te krijgen.
 
ik raak niet in het gastenboek :( straks thuis nog eens proberen
 
Samu zei:
Ik zit in een talenrichting knul, don't argue with me... Geschiedenis van het Nederlands, leer er wat meer over zou ik zeggen.
Probeer hier eens niet de brutez uit te hangen :D Mensen die een talenrichting doen maken zulke fouten niet :P
 
Samu zei:
benchMarc lul niet off-topic. Dat hangt gewoon af van de streek waar je woont als/dan en ik/mij. Tijd dat je wat meer leert over de Nederlandse taal.

On-topic: Wie spamt dat gastenboek daar? ???

Helaass valt dat foutje buiten de categorie 'dialect'.

Wat als mij/dan ik betreft: Dat is gewoon een ordinaire taalfout die in elk dialect wordt gemaakt, en waar je aan kunt afleiden hoe goed men thuis met taal omgaat.
 
Back
Naar boven