MuscleMeat

Walgelijke homepage van Hollandse drankzeugen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hahahahah wtf is dit!
 
Inderdaad, het zijn dikke dames. Maar een beetje respect mag ook wel! Leven en laten leven. Wat als zij wraak willen nemen en dit forum gaan afkraken?

Wat is triester eigenlijk:
bier drinken en dik worden of veel internetten en af en toe fitnessen?
 
het zijn idd lelijke dames, maar om ze nou in hun gastenboek de huid vol te schelden vind ik een btje jammer. En als je het dan doet, maak er dan een mooi verhaaltje van ofzo...
 
Een dagje uit met de obesitas stichting ???
 
Hehehe als ik es teruglees dat hele gastenboek is onder gebraakt willen de spammers zich melden bij mij jullie verdienen allen karma. :D
 
Het gastenboek ligt eraf. :(
 
zeekip zei:
Wat is triester eigenlijk:
bier drinken en dik worden of veel internetten en af en toe fitnessen?
:D!
 
zie ik weer mensen off topic gaan? :D:D

Maar jongens kom op..... Het zijn dan misschien een stelletje dikke onaantrekkelijke dames met het realiteisbeeld waar de gemiddelde Alzheimer patient een helder licht bij lijkt, maar om dat gastenboek zo te gaan spammen vind ik nogal kinderachtig en sneu....
eerlijk, maak een gevatte opmerking of zo en ga dan weer iets nuttigs lezen.
Wat een pislelijke site trouwens.... :kots:
 
Samu zei:
Ik zit in een talenrichting knul, don't argue with me... Geschiedenis van het Nederlands, leer er wat meer over zou ik zeggen.

@ bench:
Ow toch zo simpel. :D Zal ze leren. Wat een lelijke wijven! :eek:

Vaag, dan zou ik toch echt verwachten dat je er wat meer van wist. Geschiedenis van het Nederlands kan me niet echt boeien, maar wat jij zei is gewoon fout. Punt. Ohja, dat knul vind ik zo kleinerend, ik mag misschien 16 zijn maar dat betekend niet dat ik minder volwassen ben of dat ik zo aangesproken wil worden :) (ik heb alleen misschien wat rare humor.. :o )

Ohja, ik was extend, DBB en bM :')
 
en ik dacht zo'n hopeloze groepje's bestonden alleen op tv.. :D
 
Extend zei:
Vaag, dan zou ik toch echt verwachten dat je er wat meer van wist. Geschiedenis van het Nederlands kan me niet echt boeien, maar wat jij zei is gewoon fout. Punt. Ohja, dat knul vind ik zo kleinerend, ik mag misschien 16 zijn maar dat betekend niet dat ik minder volwassen ben of dat ik zo aangesproken wil worden :) (ik heb alleen misschien wat rare humor.. :o )

Ohja, ik was extend, DBB en bM :')
Ass, ik ben al bM! Jij hebt op mijn naam gespamd :P
 
shit gastenboek is weg gehaald
 
We zeiden dat je 500kcal boven je onderhoud moest gaan zitten, niet 5000!!!
Extend (20-6-2005 12:36)

roflol :roflol: :roflol:
 
OMFG :D

We zeiden dat je 500kcal boven je onderhoud moest gaan zitten, niet 5000!!!
Extend (20-6-2005 12:36)

hehehe :roflol: :roflol:
 
Masters zei:
shit gastenboek is weg gehaald

en terecht.... eerlijk waar zo sneu als dit was....
ik wil een grote bodybuilder worden, maar heb nog steeds andere mensen nodig om mezelf even heel erg cool te laten lijken...
 
zeekip zei:
Inderdaad, het zijn dikke dames. Maar een beetje respect mag ook wel! Leven en laten leven. Wat als zij wraak willen nemen en dit forum gaan afkraken?

Wat is triester eigenlijk:
bier drinken en dik worden of veel internetten en af en toe fitnessen?
Eens!
Goed, ze zijn niet het toppunt van elegantie. :rolleyes: Maar zo te zien zijn ze erg blij met zichzelf en ze vallen niemand lastig, althans niet via het internet.
Dit soort sites zijn altijd leuk omdat je je kan verbazen over de levensstijl van sommige mensen. Ze krijgen mij met geen stok naar Kreta tijdens het hoogseizoen juist omdat ik dat soort mensen wil mijden. Maar dat is imho nog geen reden om ze af te zeiken.
Met name bodybuilders zouden moeten begrijpen dat je mensen niet moet afzeiken omdat ze een afwijkende levensstijl hebt.

Hoewel… afwijkend….. 95% van de achterhoek wordt bevolkt door dit soort volk. :rolleyes:
 
builderB zei:
en terecht.... eerlijk waar zo sneu als dit was....
ik wil een grote bodybuilder worden, maar heb nog steeds andere mensen nodig om mezelf even heel erg cool te laten lijken...

Wat heeft dat met een bodybuilder zijn te maken?
 
Extend zei:
Wat heeft dat met een bodybuilder zijn te maken?

wellicht het feit dat er vanaf hier gespost wordt? k geloof niet dat er tussen die enorme berg posts iets anders zat dan leden van dbb.com. Niet bepaald iets waar ik me mee wil indentificeren.
Het feit dat het om bodybuilders ging was dan ook cynisch bedoeld, maar dat was je blijkbaar ontgaan....
 
builderB zei:
wellicht het feit dat er vanaf hier gespost wordt? k geloof niet dat er tussen die enorme berg posts iets anders zat dan leden van dbb.com. Niet bepaald iets waar ik me mee wil indentificeren.
Het feit dat het om bodybuilders ging was dan ook cynisch bedoeld, maar dat was je blijkbaar ontgaan....

Nee, z'n 80% van de reacties was van flabber.nl, get your facts straight. En niemand heeft gezegd dat je je hiermee moet indentificeren, een paar leden vinden het grappig, andere weer niet en dan heeft niks met bodybuilding te maken. En sorry hoor, maar ik kon uit jouw tekst niet opmaken dat het cynisch bedoelt was. Maar goed, dit is nog meer offtopic dan die taalfouten van daarnet dus voor ik men -6 krijg hou ik men mond wel weer.
 
Back
Naar boven