Fitness Seller

Walgelijke homepage van Hollandse drankzeugen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lauw zei:
Hoewel… afwijkend….. 95% van de achterhoek wordt bevolkt door dit soort volk. :rolleyes:

k kom zelf uit de achterhoek dude. :D goed er wordt idd veel te veel gezopen enzo en er lopen onmundige boeren rond met de tact van een dumbbell, maar ach....whatever... :D

het is hooguit 90%
 
Sorry hoor DBB mensen maar dit gaat echt te ver. Je moet niet over iemand oordelen wanneer je zijn geschiedenis niet weet. :mad:
 
Gaap stelletje schijnheilige moraalridders. :rolleyes:

Edit: Je kan dit verwachten hier het is hier nu eenmaal geen tupperwarepartyforum.nl :cool:
 
God klere wat een zwijnenstal daar.
 
builderB zei:
Iguana zei:
Gaap stelletje schijnheilige moraalridders. :rolleyes:

QUOTE]

ik dacht dat jij juist tot andere inzichten was gekomen... :D


Ja maar ik verveelde me gewoon. :D
En ach ze zullen het wel overleven ze trekken zich het niet eens aan ze kunnen immers toch niet denken. :p
 
builderB zei:
k kom zelf uit de achterhoek dude. :D goed er wordt idd veel te veel gezopen enzo en er lopen onmundige boeren rond met de tact van een dumbbell, maar ach....whatever... :D

het is hooguit 90%
Je komt uit Enschede pik. Je bent geen achterhoeker, jij bent een tukker, die zijn nog een graadje erger. :D
 
Lauw zei:
Je komt uit Enschede pik. Je bent geen achterhoeker, jij bent een tukker, die zijn nog een graadje erger. :D

ik woon in Enschede en tukkers lijken idd verdomd veel op achterhoekers. k ben geboren in Winterswijk en getogen in Aalten, veel achterhoekser wordt het niet :D
 
Ja en vind je het gek dat die wijven geen coïtus willen, omdat niemand ze wil nken zeggen ze dat maar.
 
AALTEN!!!!! Daar heb ik 2 jaar gewerkt! Aalten a.k.a. the bible belt. :D
Erg mooie natuur daar, en erg vervelende mensen. Waarom kunnen achterhoekers nou nooit eens recht door zee zijn? Waarom betekend ja ja geen ja ja, maar nee nee in de achterhoek? :mad:

Ken je toevallig ene Marjan Klaver, een stoot van een blondine. Één van de weinige aantrekkelijke dames die Aalten rijk is (of beter gezegd was).

Edit: in Aalten heb ik wat christelijk gereformeerde mensen ontmoet. En ik kan uit eigen ervaring zeggen dat die net zo eng zijn als moslims fundamentalisten. :eek:
 
Mars zei:
Ja en vind je het gek dat die wijven geen coïtus willen, omdat niemand ze wil nken zeggen ze dat maar.

Ja dat had ik ook in men openingspost gezet in de topic :D Leuke excuses kunnen die mensen altijd vinden.
 
Lauw zei:
AALTEN!!!!! Daar heb ik 2 jaar gewerkt! Aalten a.k.a. the bible belt. :D
Erg mooie natuur daar, en erg vervelende mensen. Waarom kunnen achterhoekers nou nooit eens recht door zee zijn? Waarom betekend ja ja geen ja ja, maar nee nee in de achterhoek? :mad:

Ken je toevallig ene Marjan Klaver, een stoot van een blondine. Één van de weinige aantrekkelijke dames die Aalten rijk is (of beter gezegd was).

nopez die naam zegt me eigenlijk niks. En joa joa is idd nogal een vaag begrip. :D Waar heb je overigens gewerkt?Er zijn idd nogal wat bible groeperingen daaro, sommige met ontzettend verregaande ideeen waar ik ZWAAR op kots.
en wat betreft die vervelende mensen: tja die heb je overal he?
 
Kraker
We hebben een kraker of iets op onze site gehad die triest 500 x een bericht heeft geplaatst dus tijdelijk geen gebruik van het gastenboek!! Jammer zoiets!
20-06-2005

Wie zouden dat nu zijn geweest hahaha een kraker nog wel..... :D
 
hahaha een kraker. dat is wel hilarisch!
 
Hahhaa, omg.. een kraker :lol:

1 maar trouwens :D?
 
waar de neuk is dat gastenboek hebben ze het weggehaald ofzo .
ik kan niet eens een dikke thumbs up daaro postte
 
Jij werd er wel geil van he,Koemanneke? :D
 
Back
Naar boven