MuscleMeat

Wallonie is een kernmogendheid!

Bezoekers in dit topic

Marky

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
27 jun 2003
Berichten
12.706
Waardering
333
Jesus mina, schrok best wel toen ik het net hoorde, al die tijd zo in het geheim... maar ja, aan de andere kant ook wel logisch.
 
Waar heb je het over?
 
Wallonie heeft dus kernwapens of iets wat ermee te maken heeft. Marky laat aub bronnen zien.
 
Het schijnt in het geheim gekocht te zijn van een niet vrijgegeven land uit het Midden-Oosten.
 
Kunnen we niet samen geheimpjes delen? hihi
 
Het schijnt dat de Vlamingen(in het geheim) bullshit kunnen omzetten in bio-gas.
 
Woensdrecht.
 
zelfs al hadden ze een kernwapen, waren ze nog te dom om het te gebruiken...
 
Dit ontaart uiteindelijk in een kernoorlog tussen de verenigde Nederlandsche staten van Vlaanderen en de beulen uit Wallonie. Waarbij Amerika ook zijn steentje bijdraagt door het gooien van 2 atoombommen op Luik en Charleroi (omdat ze daar toch maar Frans spreken)

en toen kwam er een olifant met een hele lange snuit...
 
Zie je wat drugs met je doen
Allah swt heeft hetniet voor niks verboden
 
maar wij leven maar 1 keer allah ballah niet;)
 
Tering! Wat een stelletje provincialen!
 
zelfs al hadden ze een kernwapen, waren ze nog te dom om het te gebruiken...

mijn beste, de gevaarlijke in de wereld zijn diegene die niet beseffen wat ze doen. Zou ik jou zijn zou ik nu alle walen gaan vermoorden om dat kernwapen te neutraliseren.
 
mijn beste, de gevaarlijke in de wereld zijn diegene die niet beseffen wat ze doen. Zou ik jou zijn zou ik nu alle walen gaan vermoorden om dat kernwapen te neutraliseren.

Dude, jij neemt ook alles serieus hé :p

Anywaaaay, 007 is al onderweg hoor ;)
 
Back
Naar boven