AndroidHealthClinic

walters open holland cup 2012

Bezoekers in dit topic

muscle mike

Cool Novice
Lid geworden
21 mrt 2012
Berichten
207
Waardering
11
Lengte
1m86
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Hallo,

voor degene die nog niet op de hoogte waren. Aanstaande zondag, 6 mei: Walter's open Holland Cup 2012 in Etten-Leur! Website:

http://www.nbpf.nl/

Gaan er nog mensen naar toe of zijn er misschien DBB leden die meedingen en die ik kan aanmoedigen?

Groet, Mike
 
ik ben ook aanwezig, iemand uit onze sportschool doet ook mee

ook leuk om even te kijken hoe de D klasse er hier uit ziet
 
aanwezig, doe mee aan de D klasse :) hopelijk is het er snel want deze laatste dagen zijn echt zwaar :/
 
aanwezig, doe mee aan de D klasse :) hopelijk is het er snel want deze laatste dagen zijn echt zwaar :/

Komt goed man ;) achteraf zul je blij zijn dat je niet hebt opgegeven deze laatste dagen
 
aanwezig, doe mee aan de D klasse :) hopelijk is het er snel want deze laatste dagen zijn echt zwaar :/


tof! ben ook erg benieuwd naar de D-cup! Wat voor kleur 'trunk' heb je? ;)
Veel succes in ieder geval!
 
aanwezig, doe mee aan de D klasse :) hopelijk is het er snel want deze laatste dagen zijn echt zwaar :/

welke gewichtsklasse?

Ik doe zelf ook mee en dan D junioren en -80 kg ;)
 
...
 
Laatst bewerkt:
tof! ben ook erg benieuwd naar de D-cup! Wat voor kleur 'trunk' heb je? ;)
Veel succes in ieder geval!

thx man! een blauwe :D

---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 11:27 ----------

welke gewichtsklasse?

Ik doe zelf ook mee en dan D junioren en -80 kg ;)


Gewoon in de D klasse, ofwel -90 ofwl -85 als er dat is :)
 
als ze dezelfde klasses als de wedstrijd aaan houden is het -90 of -80. en als ze het op de flex doen is het -80 of +80 kg :P
 
Robby van bij ons in de gym heeft de -90 gewonnen en Dries werd 2de bij de junioren !

Der overall winnaar heeft weer eens laten zien dat kg's NIKS zeggen en de SHAPE telt ! Ongekend hoe hard , vol en goed die gast stond !!! Chapeau !
 
Robby van bij ons in de gym heeft de -90 gewonnen en Dries werd 2de bij de junioren !

Der overall winnaar heeft weer eens laten zien dat kg's NIKS zeggen en de SHAPE telt ! Ongekend hoe hard , vol en goed die gast stond !!! Chapeau !

Wie is eerste geworden bij junioren ?
 
nr. 3 timor of timothie oid heette die.
was een belg en stond.er ook duidelijk het beste bij

Als ik me niet vergis is het dan die van mij op jbc verloren was timothy timmerman..
Allezins proficiat voor hem en als die het beste stond heeft hij verdiend gewonnen, ben benieuwd nr foto's
 
klopt is die jongen.
Ik zag hem en dacht al ik heb hem wel eens eerder gezien :P wist alleen niet waarvan..
 
klopt is die jongen.
Ik zag hem en dacht al ik heb hem wel eens eerder gezien :P wist alleen niet waarvan..

Hehe :D foto's ? want heb nog nergens gezien behalve paar op muscleboard maar niet van junioren
 
Zal morgen ffe kijken.
Mijn stiefpa was alleen de grootste tijd aan het filmen met zijn camera uit het jaar 0 dus het zullen er niet zo heel veel wezen.
 
de nr 1 van classic bb had echt een prachtige fysiek(1e foto)

en de nr 1 van -80 C had ook een geweldige fysiek, massief en droog

alleen wel jammer dat alleen C en D al tot half 7 duurde ofso.

ik heb ook nog wel paar foto s maar zijn zwaar overbelicht dus ziet niet echt heel duidelijk
 
Back
Naar boven