MuscleMeat

WALTER’S OPEN HOLLAND CUP 2014 Zondag 4 mei 2014

Bezoekers in dit topic

gear29

Cool Novice
Lid geworden
19 apr 2014
Berichten
66
Waardering
79
Lengte
1m88
Massa
116kg
Vetpercentage
16%
ga er nog mensen hier heen volgende ?
 
Veel succes!!
 
En hoe was het? Toevallig een link naar de uitslag en/of foto's?

Site van nbpf is echt een lachtertje helaas...
 
vind het wel opvallen van iedere wedstrijd die er is staan er dezelfde dag of de volgende dag meteen foto.s hier van
rene van xxl nutrition nu zijn we 4 dagen verder en nog geen foto.s ?? van ,,, Walters open ,,,

heb gevraagd het is zeker niet van de ,, IFBB ,, he krijg je geen antwoord het zwijgen zegt genoeg

iemand anders wel foto.s dan want dit schiet niet op zo
 
fotos vind je vooral op FB voorlopig bij JET fotografie
 
fotos vind je vooral op FB voorlopig bij JET fotografie

Boris dank je maar gaat mij ook om het feit dat er door xxl nutrition en rene beweerd
word foto's van alle wedstrijden te plaatsen en als je er hier iets van zegt niet thuis word gegeven

maar dan zeikt opa weer he ??? Haha
 
Boris dank je maar gaat mij ook om het feit dat er door xxl nutrition en rene beweerd
word foto's van alle wedstrijden te plaatsen en als je er hier iets van zegt niet thuis word gegeven

maar dan zeikt opa weer he ??? Haha

komt msh nog wel, tis nog maar 3 dagen geleden

normaal komt er op wbpf.tv ook een en ander, maar dat kan allemaal wel ff duren wellicht
 
van forum van xxl

"Rene XXL
7 mei
Ik zou foto's ontvangen maar heb niets gekregen helaas, ga er ook niet steeds om vragen"

Waarschijnlijk waren ze hier niet zelf aanwezig en op de andere wedstrijden wel. Waarom hier dan niet is wel een beetje apart.
 
van forum van xxl

"Rene XXL
7 mei
Ik zou foto's ontvangen maar heb niets gekregen helaas, ga er ook niet steeds om vragen"

Waarschijnlijk waren ze hier niet zelf aanwezig en op de andere wedstrijden wel. Waarom hier dan niet is wel een beetje apart.

mag niet van vriendenclubje van ifbb heb al 2x gevraagd komt niet eens antwoord van xxl ben er klaar mee beetje erg hypocriet om te verkondigen dat ze van alle wedstrijden foto.s plaatsen
 
Erg jammer!! Deed een bekende mee, heb haar foto's wel gezien maar zou de rest graag ook zien.
 
Back
Naar boven