Fitness Seller

Wanadoo ADSL (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pascal

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
13 sep 2003
Berichten
4.263
Waardering
1
Ik zag net in het krantje van de media markt dat wanadoo adsl heeft van 4096/640 voor €22,50 per maand het eerste jaar en daarna €23,95 per maand. Aangezien we nu @home hebben en deze veeel duurder is wilden wij misschien op deze adsl van wanadoo overstappen. Maar mijn vraag nu: Wat zijn jullie ervaringen met wanadoo adsl?

Alvast bedankt, Pascal
 
Ik heb er zelf goede ervaringen mee, geen enkel probleem gehad, de verbinding is nooit weggevallen , en altijd dezelfde snelheid .
 
De overstap van kabel naar adsl is zowieso al geil. De snelheid en de stabilitiet doet je verbazen. toen ik over ging van Telekabel naar MXstream (bestaat dat nog btw?) kwamik zowat klaar op de snelheid die ik had tijdens het avondeten, terwijl met upc dan altijd de snelheid dropte.
 
Hm das mooi :) Maar hoe zit het trouwens met een router? Kun je als je adsl hebt ook nog gewoon zelfde router gebruiken? En hoe zit het met de kosten bij deze? Is het dan ook echt 23,95€ per maand of zit er ergens nog een addertje onder het gras waar je rekening mee moet houden?
 
Je kan meestal dezelfde router gebruiken ja. De juiste instellingen moet je even aan je provider vragen.
 
Yzord zei:
Je kan meestal dezelfde router gebruiken ja. De juiste instellingen moet je even aan je provider vragen.

Oke ook dat is mooi :)
 
Ik heb nu 3 weken Wanandoo family 4megabit
moet zeggen dat de verbinding best wel vaak weg valt
hiervoor had ik Chello.
Dat werkte toch wel beter eigenlijk
 
het zou kunnen dat je abonnementskosten voor je lijn moet betalen om deze open te houden, indien je nog geen telefoonlijn hebt aangesloten
 
Heb al jaren een adsl abbo bij wanadoo. Nooit een probleem gehad, nog nooit een verbinding weggevallen, altijd goede snelheid en heel stabiel. Helpdesk is gemiddeld. Wordt niet super snel geholpen, maar het kan er mee door. Het niveau van service is eveneens gemiddled. Je wordt er niet heel blij van, maar het is te doen.

Ben nu net 2 dagen over op adsl family. Tot dusver heel prima. Overzetting ging heel soepel en snel. Op de website staan 4 type routers/modems die geschikt zijn voor adsl family, anders moet je er een wanadoo live box bij huren voor 1 euro per maand.

Adertje onder het gras? Ik heb er ook naar gezocht en het enige dat ik kan verzinnen is: de prijzen zijn zo laag omdat wanadoo sinds heden over een eigen adslnetwerk beschikt. Ik kan me voorstellen dat (zoals vaak met nieuwe dingen) dit nog wel een paar keer stuk gaat of overbelast raakt voordat ze de juiste aanpassingen hebben gedaan. Wellicht iets minder stabiel dus, maar zoals gezegd heb ik daar nog niets van gemerkt. En hell! voor die 22 euro p/maand zo'n down snelheid hebben....tja, dan mag het voor mij een paar keer uitvallen (hoe irritant ook)..

kortom: ik zou het gewoon doen!

Groets
 
Ik heb ook Wanadoo Family sinds 4 maanden en heb 2x tot nu toe het probleem gehad dat er geen verbinding tot stand kwam. Maar even resetten en 40 seconden later was ik weer online. De snelheid is verschrikkelijk hard soms en dat is echt wel relaxed!

Voor die prijs zou je het eigenlijk niet moeten laten!
 
ik heb nu chello classic.. kom eens met een beter alternatief dan?? :)
 
Hm ja opzich klinkt het wel goed natuurlijk...Maar stel dat er dadelijk toch problemen komen met hun nieuwe netwerk, dan zit je er wel een jaar aan vast. Maar ik denk dat we het wel gewoon gaan doen voor dat geld kun je het inderdaad niet laten liggen.
 
kep wanadoo adsl.. al een jaar of 1,5

vlamt als de neten :)
 
Kabel van Casema. Doet het nog steeds perfect !
 
Back
Naar boven