MuscleMeat

Wandelen en afvallen?

Bezoekers in dit topic

Granis

Novice
Lid geworden
31 jan 2011
Berichten
2
Waardering
0
Beste,

Ik ben geen bodybuilder maar gewoon een huis tuin en keuken man. Ik werk als timmerman op een werkplaats en hoop met een jaar of 2 kinderen te hebben. Nu heb ik een conditie van jan met de korte achternaam en ben al moe als ik de trap op loop. Mijn vriendin zegt dat we moeten gaan wandelen want dat is volgens haar de beste manier om conditie op te bouwen en af te vallen. Ik heb hier mijn twijfels bij omdat ik de hele dag al heen en weer loop op de werkplaats en niet bepaald slank ben.

Wat kunnen jullie mij adviseren om toch te afvallen en conditie opbouwen? Naar mijn vriendin luisteren en elke avond een uurtje wandelen of iets anders? Zat zelf namelijk te denken een roeimachine te kopen.

Alvast bedankt voor de input. En excuus als dit forum eigenlijk niet bedoeld is voor mensen als ik.
 
Doe gewoon iets van sport .. Maakt niet uit wat.
Lopen, fietsen, zwemmen,voetballen ... Iets waarmee je actief sport.
 
Ga ook sprinten, conditie is niet alleen lange afstanden volhouden maar ook snel herstellen en weer verder kunnen
 
Probeer iets te vinden qua beweging wat bij je past en waar je plezier in hebt en zet je zelf enkele doelen.
Kijk eens kritisch naar wat je eet, gooi zaken zoals frituur, chocola, chips, dranken met prik, wit brood overboord dat scheelt je al een paar kilo.
 
Beste,

Ik ben geen bodybuilder maar gewoon een huis tuin en keuken man. Ik werk als timmerman op een werkplaats en hoop met een jaar of 2 kinderen te hebben. Nu heb ik een conditie van jan met de korte achternaam en ben al moe als ik de trap op loop. Mijn vriendin zegt dat we moeten gaan wandelen want dat is volgens haar de beste manier om conditie op te bouwen en af te vallen. Ik heb hier mijn twijfels bij omdat ik de hele dag al heen en weer loop op de werkplaats en niet bepaald slank ben.