Fitness Seller

waneer ben je weer helemaal de oude(afgezien van kilos)

Bezoekers in dit topic

So he een half jaar das wel heel lang !!

Maar kun je dat halfjaar dan ook niet werken/leren of voel je je gewoon een halfjaar wa minder ?

Maarja ruscher jij zal ook wel geen primo 400 of test enth 500 only kuurtjes nemen !
 
Laatst bewerkt:
So he een half jaar das wel heel lang !!

Maar kun je dat halfjaar dan ook niet werken/leren of voel je je gewoon een halfjaar wa minder ?

Maarja ruscher jij zal ook wel geen primo 400 of test enth 500 only kuurtjes nemen !

Nee je ligt dan een half jaar vooral op bed en kan dan alleen maar aan zelfmoord denken :D j/k

Je functioneert gewoon helemaal normaal hoor tijdens dat herstel. Je bent misschien beetje moe en minder geil maar dat is het enige. Paar maanden herstel bij een primo of test only kuurtje kan je ook wel aanhouden trouwens.
 
So he een half jaar das wel heel lang !!

Maar kun je dat halfjaar dan ook niet werken/leren of voel je je gewoon een halfjaar wa minder ?

Maarja ruscher jij zal ook wel geen primo 400 of test enth 500 only kuurtjes nemen !

je voelt je gewoon wat minder, minder energiek.. minder geil.. minder sterk, etc etc.... gewoon in alle opzichten minder. natuurlijk kan je gewoon werken en studeren.
 
ik ben toen seksueelkleine 8mnd uit de roulatie geweest,wat een drama was dat man.
 
Dus als iemand zegt 'het heeft een half jaar geduurd eer ik volledig weer de oude was' zou dat betekenen dat hij dan maar volledig herteld is van zijn kuur ?
 
Dus als iemand zegt 'het heeft een half jaar geduurd eer ik volledig weer de oude was' zou dat betekenen dat hij dan maar volledig herteld is van zijn kuur ?


denk meer dat het is zoals jeje op dat moment voelt.Hersteld is als alle bloedwaardes weer ok zijn
 
denk meer dat het is zoals jeje op dat moment voelt.Hersteld is als alle bloedwaardes weer ok zijn

En bij jou dan krieltje,je zegt dat je 8 maand euhmm 'niet zo fit ':D meer was... Wezen bloedwaarden dan een te lage test aan oid ?

De meesten die ik ken krijgen na hun nakuur een dipje,depressie en slappe jongeheer wat een maandje kan duren en starten dan zo snel mogelijk terug met een nieuw zwaarder kuurtje (zonder bloedtest) !
Maak je jezelf dan op deze manier niet langzaam kapot ?
 
ja, op die manier kan het een tijdje, maar op ten duur zal dat je opbreken..
 
Iedereen weer bedankt voor de reacties !!!;);)

Ja eigelijk wel wel natuurlijk he krieltje.

Dus mensen..............................................:D:D:D:D:D

Hoelang duurt het dan meestal na je nakuur tot je bloedwaardes weer als voor je kuur zijn ?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

(ik ben er benieuwd naar omdat je toch je hormoonhuishouding in de war gooit en het zou niet best zijn als da nooit van je leve meer in orde kom:eek::eek::eek:
 
gozer komt altijd goed.Ligt ook erg aan de hoeveelheden,en last but not least aan de middelen.Ik meid tegenwoordig 19 nor als de pest.

Toen had ik overdreven veel deca voor aanzienlijke tijd genomen,zeer extreem laag test,en extreen hoog oestrogeen,zeker rond de 15,en test was ongeveer onder de 0,5 ofzo,ja daar kan pietje niet tegen..............maar alles komt goed
 
Je kan ook ''spelen'' met de middelen om het herstel zo kort mogelijk te maken. Ik heb wel eens kuurtjes op andere forums gezien die bv starten met 8 weken test e - deca, daarna 6 weken prop -ace en daarna nog een xx aantal weken over op alleen prop en winny. De libidocrash die je dan zou krijgen door deca is dan al lang weg, en ook die van de tren ace is weg als je lang genoeg doorgaat op prop. Dit zijn dan wel kuurtjes van bijna 26 weken, maar de libidocrash is veel kleiner omdat je lichaam zich dan alleen nog van prop hoeft te herstellen en die lange nasleep van deca en tren loop je dan mis.
 
Je kan ook ''spelen'' met de middelen om het herstel zo kort mogelijk te maken. Ik heb wel eens kuurtjes op andere forums gezien die bv starten met 8 weken test e - deca, daarna 6 weken prop -ace en daarna nog een xx aantal weken over op alleen prop en winny. De libidocrash die je dan zou krijgen door deca is dan al lang weg, en ook die van de tren ace is weg als je lang genoeg doorgaat op prop. Dit zijn dan wel kuurtjes van bijna 26 weken, maar de libidocrash is veel kleiner omdat je lichaam zich dan alleen nog van prop hoeft te herstellen en die lange nasleep van deca en tren loop je dan mis.

geloof hier geen **** van eigenlijk... hoe langer je axis onderdrukt is hoe moeilijker het herstel, lekker boeiend door welk middel je axis onderdrukt is.
 
geloof hier geen **** van eigenlijk... hoe langer je axis onderdrukt is hoe moeilijker het herstel, lekker boeiend door welk middel je axis onderdrukt is.

+1
Ik geloof het ook niet.

Onderdrukking is onderdrukking!
 
geloof hier geen **** van eigenlijk... hoe langer je axis onderdrukt is hoe moeilijker het herstel, lekker boeiend door welk middel je axis onderdrukt is.

Ik zeg ook niet dat ik het geloof, dat is wat ik gelezen heb en volgens diegene maakte het wel degelijk verschil. Of het ook echt zo is? Boeit mij vrij weinig aangezien ik nooit zo'n lange kuur ga nemen.

Maar hoezo wordt hier dan altijd gezegd dat deca een lange nasleep heeft? Dan klopt jou redenering dus ook niet. Anders duurt het herstel bij bv 12 weken test e net zo lang als 12 weken deca, en dat lijkt me dus van niet. Als ik jou moet geloven heeft het dus ook geen nut om de test e 2-4 weken langer te zetten als de deca wanneer je die 2 combineert, terwijl dat wel door iedereen wordt aangeraden.
 
mijn opmerking was algemeen van aard...

deca heeft toevallig een vervelende eigenschap waardoor het langer in je system blijft dwarrelen (hecht zich in vetcellen) waardoor deca ook veel langer te detecteren is dan vele andere roids.

twee weken langer test doortrekken dan de deca klinkt leuk in theorie maar zal je in de praktijk echt niet veel opbrengen qua herstel. neemt niet weg dat ik dit zelf ook zo doe.... denk alleen niet dat het echt zoden aan de dijk zet :D
 
mijn opmerking was algemeen van aard...

deca heeft toevallig een vervelende eigenschap waardoor het langer in je system blijft dwarrelen (hecht zich in vetcellen) waardoor deca ook veel langer te detecteren is dan vele andere roids.

twee weken langer test doortrekken dan de deca klinkt leuk in theorie maar zal je in de praktijk echt niet veel opbrengen qua herstel. neemt niet weg dat ik dit zelf ook zo doe.... denk alleen niet dat het echt zoden aan de dijk zet :D

Duidelijk :D
 
Kijk das weer leuke info......:D

Gelukkig maar da je nog wel normaal ken functioneren na een kuurtje !!

Zijn er verder nog mensen met verhalen of iedeen omtrent het herstel en de tijd die dit vraagt enzo ?

Of meer tips voor beter herstel ?
 
voor beter herstel: ZMA, tribulus, maca, creatine, mss efedrine voor je trainingen nemen voor wat extra energie en powerrrr...
 
voor het trainen je vriendin ketsen, werkt af en toe maar in ieder geval heb je wel een betere gevoel

voor de wijsneuzen het is niet die meid van de sportschool :D deze heb ik leren kennen op me werk en zijn ruim een maand met elkaar
 
Back
Naar boven