Fitness Seller

waneer ben je weer helemaal de oude(afgezien van kilos) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bertus bruut

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 jul 2008
Berichten
709
Waardering
2
Hallo allemaal,we weten allemaal dat je met een kuur je hormoonhuishouding verstoort.:mad:

Om dit op te vangen gebruiken we een nakuur.;)

Maar hoelang duurt het bij jullie gemiddeld(na de nakuur dan) tot je je weer helemaal voelt als voor je kuur ?:(
 
Hallo allemaal,we weten allemaal dat je met een kuur je hormoonhuishouding verstoort.:mad:

Om dit op te vangen gebruiken we een nakuur.;)

Maar hoelang duurt het bij jullie gemiddeld(na de nakuur dan) tot je je weer helemaal voelt als voor je kuur ?:(

met de test enanthaat voor 12 weken ongeveer 3 weken na de laatste injectie, met geen nakuur.

met me laatste kuur tren/test/mast voor 12 weken ongeveer 4 weken erna met nakuur
 
quote met de test enanthaat voor 12 weken ongeveer 3 weken na de laatste injectie, met geen nakuur.

met me laatste kuur tren/test/mast voor 12 weken ongeveer 4 weken erna met nakuur

Bedoel je met het laatste dat je na je nakuur 4 weken moest wachten tot jeje weer de oude voelde.
 
da's rap. denk dat je bloedwaardes wel wat anders laten zien..
ik zit afhankelijk van de kuur op 8-12 weken ongeveer.
 
quote met de test enanthaat voor 12 weken ongeveer 3 weken na de laatste injectie, met geen nakuur.

met me laatste kuur tren/test/mast voor 12 weken ongeveer 4 weken erna met nakuur

Bedoel je met het laatste dat je na je nakuur 4 weken moest wachten tot jeje weer de oude voelde.

nee 4 weken na de laatste injectie dus in week week 16 was ik weer de oude toen nam ik nog 10 gram nolvadex
 
ok lilpriest !

wat bedoel je daarmee roberto ?na je nakuur of je laatste inject ?
 
nee 4 weken na de laatste injectie dus in week week 16 was ik weer de oude toen nam ik nog 10 gram nolvadex

Wat kunnen wij verstaan onder "de oude" ? Had je een bloedtest laten doen dan ?
 
Ja ik bedoel er iniedergeval het volgende mee................


Dat je je weet net zo blij/goed/mannelijk/geil/normaal voelt als voor je kuur:D
 
..
 
Laatst bewerkt:
Wat kunnen wij verstaan onder "de oude" ? Had je een bloedtest laten doen dan ?

nee geen bloedtest, gewoon hoe je eigen voelt heb ik het dan over, de eerste 2/3 weken had ik nergens zin in, geen zin om te rukken en ging ook maar 2x per week trainen en dan moest ik me eigen echt ernaar pushen maar na ongeveer 3 weken was dat voorbij en rukte ik weer 1x per dag.

kwa lichamelijk en geestelijk hoe ik me eigen weer de oude voelde was na 3 weken, 4 weken tops zonder nakuur
 
ok lilpriest !

wat bedoel je daarmee roberto ?na je nakuur of je laatste inject ?



na laatste inject. ik neem geen nakuur meer in de vorm van nolvadex/clomid, voel me daar niet beter onder.
 
na laatste inject. ik neem geen nakuur meer in de vorm van nolvadex/clomid, voel me daar niet beter onder.

wat doe je dan als nakuur ? puur hcg en arimidex ofzo ?
 
wat doe je dan als nakuur ? puur hcg en arimidex ofzo ?


beide zijn niet geschikt als nakuur, hcg onderdrukt en arimidex is een anti-e. Heb nooit last van gyno, dus voor mij geen arimidex. hcg wel, 1000iu e3d verdeeld over de laatste weken. Verder eigenlijk geen nakuur, na een bulkkuur slin met creatine/glutamine, na een cutkuur wat andere supps met een tribulus variant, meer niet. Voel me er beter bij, houd mn resultaat beter vast, heb geen last van gyno en mik minder zooi mn lichaam in, dus tja..
 
Laatst bewerkt:
wat is slin creatine/glutamine ?
 
slin = insuline.. creatine en glutamine ken je neem ik aan wel..? supplementen iig.
 
ja dus je neemt insuline die spuit je ?

en de creatine en glutamine slik je ?
 
slin = insuline.. creatine en glutamine ken je neem ik aan wel..? supplementen iig.

moet toch is een keer verdiepen in de slin, ben je dan sneller op de been ofzo ? wat is het verschil dan tussen nolva en slin ?
 
beide zijn niet geschikt als nakuur, hcg onderdrukt en arimidex is een anti-e. Heb nooit last van gyno, dus voor mij geen arimidex. hcg wel, 1000iu e3d verdeeld over de laatste weken. Verder eigenlijk geen nakuur, na een bulkkuur slin met creatine/glutamine, na een cutkuur wat andere supps met een tribulus variant, meer niet. Voel me er beter bij, houd mn resultaat beter vast, heb geen last van gyno en mik minder zooi mn lichaam in, dus tja..
Dus jij doet helemaal geen nakuur? ???:eek:
(want je zegt zelf dat hcg eigenlijk niet geschikt is als nakuur omdat het onderdrukt)
Ik dacht altijd dat nakuren oh-zo-belangrijk is en vooral als je eenmaal begint te spuiten...
 
Back
Naar boven