AndroidHealthClinic

waneer ben je weer helemaal de oude(afgezien van kilos) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat Roberto het niet doet wilt niet zeggen dat het niet belangrijk is...dus gewoon WEL nakuren.
 
Dus jij doet helemaal geen nakuur? ???:eek:
(want je zegt zelf dat hcg eigenlijk niet geschikt is als nakuur omdat het onderdrukt)
Ik dacht altijd dat nakuren oh-zo-belangrijk is en vooral als je eenmaal begint te spuiten...

hij zegt toch dat die het met slin doet. imo met mijn boerenverstand van slin dat 0.01 is op een schaal van 0.01-10 is dat geen volledige nakuur wat altijd wel gepaard gaat met nolvadex/chlomid ik kan er ook naast zitten
 
die slin zie k niet als echte nakuur, die neem ik er alleen achteraan voor een beter massa behoud. Dus idd, eigenlijk zonder nakuur. Heb dit gewoon s voor een keer geprobeert nadat ik hier las dat anderen dit deden en zich er beter onder voelden. Helaas werden die mensen hier in oudere topics toendertijd wat geboycot, maar er zijn er velen hoor, hier en ook in mn eigen omgeving, die geen nolva/clomid nemen.
 
Volgens mijn arts duurt het bij de meeste mannen een half jaar alvorens alle waarden weer normaal zijn zoals voordien. Zeker als je met 19nor varianten aan de slag gaat.

Ik ervaarde na mijn laatste kuur met tren toch ook dat het vrij lang duurde voor ik weer de oude was. Toch zeker 3 à 4 maanden voelde ik mij minder goed in mijn vel.

Daarom geen 19nor's meer voor mij ;)
 
Maar wat is slin ?

En spuit je dan insuline?


en slik je dan creatine en glutamine ?
 
Volgens mijn arts duurt het bij de meeste mannen een half jaar alvorens alle waarden weer normaal zijn zoals voordien. Zeker als je met 19nor varianten aan de slag gaat.

Ik ervaarde na mijn laatste kuur met tren toch ook dat het vrij lang duurde voor ik weer de oude was. Toch zeker 3 à 4 maanden voelde ik mij minder goed in mijn vel.

Daarom geen 19nor's meer voor mij ;)

Ik neem aan dat je dan niks deed om je prolactine waardes te verlagen ?
 
Maar wat is slin ?

En spuit je dan insuline?


en slik je dan creatine en glutamine ?

Als je weet wat google is stel ik voor om deze wat vaker te gebruiken. Alles staat namelijk al op internet. ;)
 
Dat Roberto het niet doet wilt niet zeggen dat het niet belangrijk is...dus gewoon WEL nakuren.
Ben ik sowieso ook van plan hoor maar gewoon nu blijkt dus dat nakuren dan toch niet zo super belangrijk is voor je resultaat te behouden :o
Terwijl hier iedereen altijd super-anaal doet over nakuren :o
Niet dat ik het daarom niet zal doen...
 
Ik neem aan dat je dan niks deed om je prolactine waardes te verlagen ?

eigelijk niet, dokter gaf me de raad gewoon geduld te hebben;
het komt wel goed zei ie, en zo is het ook.

heb wel nakuur met nolva gedaan van 4 weken.
 
Zit nu in week 3 van de nakuur ben nog steeds niet de oude maar komt vanzelf wel weer goed...
 
ja da snap ik cables,maar roberto had het een beetje onduidelijk geformuleerd en ik was wel benieuwd hij dat persoonlijk deed me ze nakuur enzo
 
heeft niets met onduidelijk formuleren te maken, maar als je niet eens weet wat creatine en glutamine is dan kan ik het niet duidelijker omschrijven.
 
Ik weet wel wat creatine en glutamine is ik gebruik het zelf ook alleen zoals jij het had opgeschreve leek het of je creatine en glutamine injecteerde kijk zelf maar terug in je post.

Maar begrijp ik goed dat je nakuurt met insuline ?
 
Ik weet wel wat creatine en glutamine is ik gebruik het zelf ook alleen zoals jij het had opgeschreve leek het of je creatine en glutamine injecteerde kijk zelf maar terug in je post.

Maar begrijp ik goed dat je nakuurt met insuline ?

Gozer lees je in,insuline is linke soep,als je nog met je eerste PRIMO kuurtje moet beginnen,erg link zelfs
 
Ik weet wel wat creatine en glutamine is ik gebruik het zelf ook alleen zoals jij het had opgeschreve leek het of je creatine en glutamine injecteerde kijk zelf maar terug in je post.

Maar begrijp ik goed dat je nakuurt met insuline ?


ik kuur niet na met insuline, ik zet gewoon 4 weken insuline na een massakuur (tenminste, heb t 1 keer gedaan en doe t de volgende keer weer zo)
 
Ik vraag het ook niet om zelf te doen krieltje maar om te wete hoe of wa roberto da doet.

Ja oke roberto,maar ik lees idd ook overal dat insuline linke soep is !!!!
 
als je er niet mee om weet te gaan wel ja, goed voorbereid en op de hoogte is slin prima te doen.
 
herstel is er pas na enkele maanden tot een half jaar...
 
dat je je weer een beetje beter voelt..?
 
dat ik me weer 100% de oude voel.
 
Back
Naar boven