MuscleMeat

waneer ben je weer helemaal de oude(afgezien van kilos) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

he dareal,heb jij na een licht kuurtje ook last van depri gevoel ?

doe eigenlijk nooit lichte kuurtjes..


alleen afgelope zomer paar weken 100mg var. had nergens last van na de kuur wat betreft depri ofzo
 
zegt iemand die zijn eigen kuur van 7 maanden wil goed praten!
je bent geen voorbeeld hoor!

hou het gewoon bij één kuur per jaar van 10 tot 12 weken, en das al meer dan voldoende!!!


lezen is een vak, natuurlijk is 1 kuur van 10 weken beter, ik heb het over 2 kuren van 3 maanden wat veel forumleden doen
:rolleyes:
 
Rustig maar david late wet positief gesselig houwe............;)

Maar ik denk wel dat je met 1 kuur per jaar idd beter af ben omdat je maximaal kan herstellen !
 
Rustig maar david late wet positief gesselig houwe............;)

Maar ik denk wel dat je met 1 kuur per jaar idd beter af ben omdat je maximaal kan herstellen !

Tijd van kuur+nakuur = herstel tijd.
 
Tijd van kuur+nakuur = herstel tijd.

dat wordt hier gezegd!

mijn arts denkt daar anders over... en ik geloof hem ook!

en nogmaals, het is hier al gezegd, je bent pas hersteld als al je bloedwaarden weer zijn zoals voor je kuur.
dus je kan het pas echt weten als je je bloed laat controleren voor en na.
 
Wat denkt jouw arts dan vanspiergem ?
 
dat zei iemand anders,
 
Wat denkt jouw arts dan vanspiergem ?

is idd al gezegd, maar wil het wel nog eens herhalen hoor.

dat het bij de gemiddelde man ongeveer een half jaar duurt alvorens hersteld.

het kan zijn dat er mannen zijn die na 3 à 4 maanden al hersteld zijn, maar daar kan enkel een bloedtest uitsluitsel over geven.
 
Ja,vanuit dat oogpunt bekeke kun je beter 1 kuurtje per jaar doen ja
 
1 kuurtje per jaar van 24 weken,de rest van het jaar goed doortrainen en herstellen.
Het jaar daarop opnieuw.Met hcg en nolvadex is dit zeker een redelijke termijn.
Als je een goede nakuur hebt gevolgd zit herstel voor een groot deel tussen de oren.
 
???........................................................................................:d
 
verlies je dan niet (heel) veel van de gewonnen massa als je 1 kuur per jaar doet ?
 
Ben ik ook wel benieuwd naar (heel erg):D
 
verlies je dan niet (heel) veel van de gewonnen massa als je 1 kuur per jaar doet ?

? eten trainen slapen is de essentie. met of zonder anna met haar dikke bolen.
als je dat principe aanhoud kan je het zelfs zonder AS. it's just discipline. AS maakt het wat makkelijker(voor sommige mentaal.. lekker snel wat winnen, en in no time weer kwijt zijn, gezien ze toch gebrek aan discipline hebben)
 
oke ik heb me niet volledig uitgedrukt,
als al de factoren in orde zijn (voeding,training,rust) zal je theoretisch gezien je gewonnen spiermassa na een tijd weer verliezen aangezien je je extra massa opgebouwd hebt tijdens bv: 500mg test/week !
Daarna ga je terug naar je normale aanmaak van laat ons zeggen 70 mg/week.
Dan ga je in de loop van het jaar toch het grootste deel (zoniet alles) van je massa weer verliezen ?

Zoals gezegd is dit enkel de theorie,weet niet hoe het er in de praktijk aan toegaat !
Zijn er mensen die bv enkel een bulkkuurtje doen in de winter en die massa tot de volgende kuur kunnen houden ?
 
tuurlijk, het overschot aan test maakt het mogelijk sneller massa aan te zetten, maar als het niet te veel massa wordt is dat redelijk vast te houden met je eigen aanmaak.
 
tuurlijk, het overschot aan test maakt het mogelijk sneller massa aan te zetten, maar als het niet te veel massa wordt is dat redelijk vast te houden met je eigen aanmaak.

Uiteraard dat is toch de bedoeling van een kuur. als je kuurt om er even 12 weken goed uit te zien, ben je fout bezig. Een kuur kadert in een groter "doel",
 
Back
Naar boven