XXL Nutrition

Wanna be Shredded - Road to 6pack (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Succes met trainen weer. Ik zou niet gaan dirty bulken op 15% en als opnieuw beginnende. Je kan ongetwijfeld flink in kracht winnen zonder heel veel zwaarder te worden in het begin.
Stevige rug al hoor. Daar is wel wat van te maken :)
 
inderdaad een gelijkaardig verhaal hier... volg
 
Succes met trainen weer. Ik zou niet gaan dirty bulken op 15% en als opnieuw beginnende. Je kan ongetwijfeld flink in kracht winnen zonder heel veel zwaarder te worden in het begin.
Stevige rug al hoor. Daar is wel wat van te maken :)

inderdaad een gelijkaardig verhaal hier... volg

Leuk dat je mij ook volgt zo kunnen wij elkaar mooi helpen ;)
 
Succes met trainen weer. Ik zou niet gaan dirty bulken op 15% en als opnieuw beginnende. Je kan ongetwijfeld flink in kracht winnen zonder heel veel zwaarder te worden in het begin.
Stevige rug al hoor. Daar is wel wat van te maken :)

Jaa heb die krachtgains al ervaren voelt lekker, ik ben atm ook niet aan het dirtybulken ben daar toch maar vanaf gestapt. Ik zit nou +1 300 kcal boven mijn onderhoud.
Thanks ik probeer natty zo groot mogelijk te worden!
 
Benen training van gister: \
Squat
2x15 20KG (warming up)
3x12 75KG
1x10 75KG

Was een makje die squats van gister hoop begin volgend jaar 100KG te squatten.

RDL
15x60 KG
3x7 110KG

Kan volgende weak easy 115 heb mij ook nog ingehouden omdat ik dinsdag heb gedeadlift.
Lunges
4x10 22.5KG + lichte stang

Leg extensions - om ze af te branden

Leg curls - om ze af te branden

Calf raises in de legg press 4x20 170 KG

Kortom was een lekkere training en mijn benen zaten goed vol heb nou ook spierpijn :D
 
Jaa heb die krachtgains al ervaren voelt lekker, ik ben atm ook niet aan het dirtybulken ben daar toch maar vanaf gestapt. Ik zit nou +1 300 kcal boven mijn onderhoud.
Thanks ik probeer natty zo groot mogelijk te worden!
1300 ? of +/- 300? Ik hoop het laatste.
Zolang je iedere maand maar een klein beetje aankomt en je kan iedere week of 2 weken iets extra bij je lifts blijven doen gaat het prima.
 
1300 ? of +/- 300? Ik hoop het laatste.
Zolang je iedere maand maar een klein beetje aankomt en je kan iedere week of 2 weken iets extra bij je lifts blijven doen gaat het prima.

Jaa ik bedoelde 300 +/- haha, atm verhoog ik sq en dl elke week met 5kg en db bp heb ik elke week met 2 kg per dumbel verhoogd. Ging prima tot nu toe maar die progress zal na een tijdje wel afnemen.
Dit zal wel mijn muscle memory zijn i guess, ik vermoed namelijk dat het straks minder snel gaat haha
 
Je kan nu al 100kg squatten.

Irritante topictitel, denk telkens dat het de topic van Natty87 is.
 
Vandaag schouders traps en buik getraind.
Military press
1x15 20 KG
1x9 45 KG
1x9 40 KG
1x6 40 KG
1x8 37.5 KG

Dumbel press
3x8 18 KG
1x 10 16 KG

Upright rows in cable station
3x10 25 KG

Side raises
9x8 KG (hele rustige uitvoering)
3x10 6 KG (hele rustige uitvoering)

Shrugs
3x10 34 KG
1x20 20 KG

Gevolgd door legg raises, en wat machine oefeningen voor de schuine en rechte buikspieren

Kortom was weer een lekkere training ik hoop over 2 weken werksetjes te kunnen doen met de 50KG military press. Daarna door naar de 60 :)

Stond trouwens gisteravond op de weegschaal en ik woog 91.1 KG, zal met name veel vocht zijn denk ik
 
Je kan nu al 100kg squatten.

Irritante topictitel, denk telkens dat het de topic van Natty87 is.

Jaa klopt denk ik ook wel, maar het gaat mij nog niet lukken om er werksetjes van te maken. Duurt nog wel 4 a 5 weken schat ik zo...
 
Jaa klopt denk ik ook wel, maar het gaat mij nog niet lukken om er werksetjes van te maken. Duurt nog wel 4 a 5 weken schat ik zo...

Jewel, zolang je er geen cardio setjes van maakt zoals je nu doet :D
 
Vandaag borst getraind, ging erg lekker alleen had ik geen pomp?? Mijn borst is altijd opgepompt na de training maar nu niet?
Subzeik: geen voldaan gevoel, ondanks dat de training super ging :)

Dumbel benchpress
15x 24 KG
10x 34 KG (weer 2 reps meer als vorige week)
7x 34 KG
9 x 30 KG
10x24 KG

Incline fly's
2x10 16 KG
1x8 16 KG
2x10 14 KG
Deed hier even een setje extra moest wachten op de chest press

Chestpress
3x10 60 KG
1x5 70 KG- gevolgd door een drop setje

Cable fly's
4x10 11.25 KG
 
Vandaag rug getraind, deadlifts gingen top! ben daar misschien iets te hard gegaan waardoor ik een pomp had in mijn onderarmen en de rest van mijn rug moeilijker kon trainen.
Deadlift
1x10 60 KG
1x10 110 KG
1x7 120 KG
1x 6 120 KG
1x7 120 KG
1x7 110 KG
DB rows
12x 24 KG
10x 28 KG
7x 28 KG
10x 24 KG
BOR
12x50 KG
10x55 KG
9 x 55 KG
10x 50 KG
Machine front cable standing pull over
9x 25 KG
3x10 20 KG
Rows
4x10 50 KG
Latt pull downs
idk heb het niet goed bijgehouden was rond de 60-50 KG
Reverse curls
2x7 20 KG

lekkere training dus!
vanmorgen ook de armen opgemeten rechts is 38.5 CM en links is 38 CM, hoop dat ze zsm 40 cm zijn. Daarna nog even doorknallen naar 42 en dan hoop ik dat ze na mijn geplande cut in april nog 40 cm zijn.
Ook weer opnieuw gewogen en weeg 90 KG. Zal binnenkort even een front foto posten.
 
Goed bezig! 42 cm voor armen is echt wel een optimistisch streven..... maar goed om er voor te gaan.
 
Goed bezig! 42 cm voor armen is echt wel een optimistisch streven..... maar goed om er voor te gaan.

Thanks!
Wat maakt 42CM optimistisch? Weet jij misschien wat natural haalbaar is ofzo?
Alvast bedankt !!

grtzz
 
Laatst bewerkt:
Wat haalbaar is, waag ik me niet aan. Dat hangt van je bouw af.
Ik zie alleen dat er dan 4 cm bij moet. Gewoon lekkker je best doen :p
 
Wat haalbaar is, waag ik me niet aan. Dat hangt van je bouw af.
Ik zie alleen dat er dan 4 cm bij moet. Gewoon lekkker je best doen :p

haha okee, misschien wel een beetje optimistisch maar ik ga alles op alles zetten om ze 40cm te krijgen voor april
 
Back
Naar boven