AndroidHealthClinic

wanneer aftrainen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

breakaway

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
7 feb 2004
Berichten
43
Waardering
0
Ben van nature erg afgetraint... zonder sporten zat ik altijd rond de 7%. Ben toen een tijd gaan fitnessen en vechtsporten en zat toen op 6%. Ben daarna rugby gaan spelen en meer gaan eten voor wat massa. Ben toen in 3 jaar tijd ongeveer 10 kg aangekomen. Oktober 2005 heb ik moeten stoppen met rugby vanwege een blesure en ben echt gaan krachtrainen. Weeg inmiddels 98kg en zit (denk ik) ronde 12-13% vet. Ik begin te merken dat ik wat vet begin aan te zetten en dat dit ook zichtbaar wordt. Als ik me buikspieren aanspan zijn de bovenste 4 nog zichtbaar. Voor mij voelt 13% echter "dik". Wat is jullie advies?

1. Vanaf nu weer iets af gaan trainen richting 9-10%
2. Nog even door blijven bulken tot 100kg + en vanaf begin maart gaan droogtrainen voor de zomer.
 
Ik zou voor optie 2 gaan.
 
optie 2 ja ,ben ik ook mee bezig
 
ik zou zelf voor optie 1 gaan ben ik nu ook aan het doen als het teveel wordt btj cardio en dan weer verder vreten en dan steeds zo bijhouden.
 
Zolang je nog niet te vet bent gewoon lekker doorbulken, optie 2 dus.
 
optie 1 , veel mensen hier willen alleen maar zo,n groot mogelijk formaat of omtrek hebben.
da geef nie , maar mooi is anders.
ik vind strakker en droger veel mooier .
zeker als je ook nog lang bent moet je helemaal niet plomp en massief overkomen.
atletisch is beautiful.:rolleyes:
 
Wat JIJ wil


Als je jezelf al DIK vind op 13% (ook al zie je nog wel je abs) lijkt het me dat je maar weer eerst omlaag moet.
 
Back
Naar boven