XXL Nutrition

Wanneer bbq? (1 bezoeker)

Wanneer bbq?


  • Totaal stemmers
    25

Bezoekers in dit topic

Samu

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2004
Berichten
11.112
Waardering
1
Aangezien de lokatie wel in orde lijkt te komen (Rotterdam), is het misschien ook even tijd om al na te denken over een datum voor onze kennismakings-bbq. In het andere topic werd gesproken over het begin van september, heb er voor de zekerheid ook eind augustus bij gezet. Zaterdag werd door de meesten als goeie dag opgegeven, dus de datums zijn zaterdagen. Let the voting begin! :thumbs:
 
ik zie geen poll, maar zaterdag 3 september lijkt mij wel wat

edit: was te vroeg :o
 
eq_909 zei:
ik zie geen poll, maar zaterdag 3 september lijkt mij wel wat

edit: was te vroeg :o
Mag ik even ja, snelle jongen! :D
Ook ik ga voor 3 september :)
 
Ik ga met jullie mee maar ik denk dat als er 60 man gestemd hebben bij alle datums wel een paar namen staan. (niet echt een goeie poll dus, maar we wachten af.. :D )
 
3 sept is wel een mooie dag ( voordat je stemt, eerst ff kijken bij resultaten wat het meest voorkomt, DAN pas kijken of het afstemt met je eigen plannen-> ik kan alle dagen wel, maar ga voor de meeste keus:D


wat ben ik toch solidair;)
 
Brutez zei:
Ik ga met jullie mee maar ik denk dat als er 60 man gestemd hebben bij alle datums wel een paar namen staan. (niet echt een goeie poll dus, maar we wachten af.. :D )
We zullen wel zien wat het geeft, wil het er alleen al even over hebben nu die bbq actueel (:p) is. Anders gaat het vlammetje zo weer uit.
En ook voor de mensen die alles willen organiseren lijkt het mij makkelijk om alles op tijd te weten.
 
zijn er mss belgen die vanuit antwerpen gaan? kunne we afspreken ofzo en samen gaan
 
acidreign zei:
zijn er mss belgen die vanuit antwerpen gaan? kunne we afspreken ofzo en samen gaan
MonsterStrength had ook al het idee om vanuit Antwerpen te vertrekken. Maar we hebben nog even tijd, enkele maanden... :)
 
heb ook ff een polletje gemaakt voor een wokavondje, kunnen we naderhand wel bepalen waar het meeste animo voor is. :)

Vind het allebei namelijk wel een gaaf idee.
 
Samuel jij homo 3-9 is me pa jarig!!
****er!
 
Ach dan stem ik hier ook nog wel een keertje. nu ga ik mee met de meesten. ik ga niet moeilijk lopen doen :)
 
Chewie zei:
Samuel jij homo 3-9 is me pa jarig!!
****er!
Dan stem je toch gewoon op een andere datum ???
 
3 September is goed :cool:
Lijkt me toch nog beetje zomers,Nederland kennende moet je geen week later komen.
 
Waar in Rotterdam dan.
 
Heeft veel zin :P iedereen wilt 3september...
 
Mars zei:
Waar in Rotterdam dan.
Is nog discussie Rotterdam/Oosterhout. Zal morgen wel even wat proberen regelen voor er een polletje komt.
 
Jezus, beetje erg vroeg voor een datum plannen. Ik stem dus nog maar niet. :)
 
MrJ zei:
Jezus, beetje erg vroeg voor een datum plannen. Ik stem dus nog maar niet. :)
Je kan niet vroeg genoeg zijn! Of gaat het voor jou allemaal een beetje te snel, kan arme J niet meer volgen ???
 
He liefst niet in Augustus... in September maakt me niet zoveel uit..voorlopig schikken alle dagen mij...
 
zal ik naambordjes maken?
met Dikke Socrates, Opa DBC, Dries Turf etc.?
 
Back
Naar boven