Fitness Seller

Wanneer bbq?

Wanneer bbq?


  • Totaal stemmers
    25

Bezoekers in dit topic

cool, als het in rotterdam is ben ik er zeker wel bij!

datum maakt eigenlijk weinig uit...
prik gewoon iets, en als er concrete bezwaren zijn, komen we wel tot een gentlemens agreement :D (bijv dat degene die dwarsligt voor een tiental kiloos kipfilet zorgt ;) )
 
BramHoogkamer zei:
3 September is goed :cool:
Lijkt me toch nog beetje zomers,Nederland kennende moet je geen week later komen.

Eensch :)

boogie zei:
zal ik naambordjes maken?
met Dikke Socrates, Opa DBC, Dries Turf etc.?

Shirt/haltertoppie met je nick er op gekalkt :o
 
Heb het andere topic niet meer gevolgd even maar word het nou een regionale of 1 gezamenlijke bbq dan.? :o
 
het zal wel even wennen zijn voor mij. er schijnen veel allochtonen te wonen daar in rotterdam. maar gelukkig voel ik me veilig tussen de overwegend rechtse members van dit forum :)
 
Ja maar.. ja maar.. dán hebben we natuurlijk niet zo'n grote mond..

Neem je trouwens je moeder mee Boogie??
 
acidreign zei:
zijn er mss belgen die vanuit antwerpen gaan? kunne we afspreken ofzo en samen gaan

Ik vertrek vanuit Edegem. aangezien jij van Mortsel bent, kan je met mij meerijden, of ik met jou. dan hebben we maar één auto nodig om in Antwerpen op het afgesproken punt te geraken he.


Samu zei:
MonsterStrength had ook al het idee om vanuit Antwerpen te vertrekken. Maar we hebben nog even tijd, enkele maanden... :)

Ik denk dat het dan een ideetje is om op voorhand een plaats van samenkomst af te spreken en een uur. maar dat kan later natuurlijk ;)


On topic: 3 september zullen de meeste wel kunnen. grote vakantie gedaan meesten terug aan het werk / school en het weertje mag er dan ook best nog wezen.

Count me in!
 
Back
Naar boven