Fitness Seller

Wanneer begin je wat te merken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Robbo

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
17 feb 2005
Berichten
125
Waardering
0
Maat van mij is met volgende kuur bezig:

1-12 500mg EW test enanthaat( Aburaihan)
1-10 200mg EW trenbolone enanthaat (******)
8-13 50mg EOD winstrol depot ( Zambon)

Nakuur met Clomid en Nolvadex.

Vrijdag is hij drie weken bezig. Wat zou hij nu moeten merken? Toename in gewicht, verschil in de spiegel, krachttoename etc? Hoorde van andere BB dat het in week 4 pas goed begint te werken. Klopt dit? Pomp is tijdens training goed aanwezig. Geilheid blijft nog beetje achterwege.

Hij is nu ongeveer 2 kilo aangekomen. Voeding is in orde.

Is dit trouwens een goede kuur?

Stats: 100kg 11%BF 1.90m

Alvast bedankt voor reacties.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Test en tren zijn allebei enanthaat, lange esters dus. Het kan dus inderdaad even duren voor dat het aanslaat. Je zou toch wel eind week 3 wat moeten merken qua kracht.
 
Kracht neemt wel iets toe...maar nog niet mega..ligt misschien ook aan hoogte dosering?? Hij herstelt wel lekker.

We wachten af...
 
Gezien z'n gewicht hadden de doseringen wel iets hoger gekund. Hij had de trenbolone makkelijk op 400 kunnen doseren of de test op 750. Misschien moet hij het nog een weekje of 2 aankijken en als er echt niet veel gebeurd, gewoon alsnog de doseringen verhogen.
 
Laatst bewerkt:
week 3 a 4 zou het toch echt moeten komen.

Ik hoop dat je gear dus wel ok is.
 
week 3 a 4 zou het toch echt moeten komen.

Ik hoop dat je gear dus wel ok is.

Inderdaad. Hij ervaart wel een pomp en beter herstel, hoewel dat ook geestelijk kan zijn. Maar lijkt me toch vervelend als je alleen olie zit te injecteren voor de kat z'n k*t.
 
2 kilo in 4 weken is eik ok wel aan de lage kant.
En normaal gesproken zou hij toch echt wel vooruitgang moeten merken na ongeveer week 3.
Gezien zijn stats zou ik denken dat zijn voeding niet het probleem is dan blijft er maar 1 factor over...
 
Als het goed is, is de gear ok. Supplier is goed betrouwbaar. Er zijn hem velen voor gegaan met dezelfde gear die als een speer gingen.

Moet misschien ook niet te snel willen en gewoon afwachten....
 
ik denk dat het ook per persoon verschillend is zelfde als met spijsvetering de ene heeft hem van een slak en dan ander van een f 16 misschien is het bij hem pas einde van de 4de week.
 
Als het goed is, is de gear ok. Supplier is goed betrouwbaar. Er zijn hem velen voor gegaan met dezelfde gear die als een speer gingen.

Moet misschien ook niet te snel willen en gewoon afwachten....

Ook die gasten maken fouten.

ik denk dat het ook per persoon verschillend is zelfde als met spijsvetering de ene heeft hem van een slak en dan ander van een f 16 misschien is het bij hem pas einde van de 4de week.

Maar in week 4 hoor je al super te gaan!!
 
Ja ik ben ook een speciaal geval,lange esters merk ik pas in week 5.
dus ik verleng me kuurtje naar 12 weken i.p.v 9 weken....
dat je je maar lang lekker mag voelen goos ...
 
Nou week 3 is voorbij en hij begint t nu aardig te merken...opmerkingen van gasten uit sportschool, pomp, veel wakker s nachts, krachttoename. Gewicht gaat gestaag, maar is dan ook niet zo heel belangrijk. Als het er in de spiegel maar goed uitziet...:D

Zo zie je maar niet te snel willen....als de spullen goed zijn, gaat de rest vanzelf...

Hij gaat 12 weken ipv 10.

Thanks voor reacties...
 
Persoonlijk merk ik einde week 1 altijd al dat ik gebruik. Tuurlijk pas na langere tijd dat het maximaal werkt maar verschil in eiwitbehoefte,herstel en pomp moet na paar dagen zeker merkbaar zijn.
 
Back
Naar boven