MuscleMeat

Wanneer ben je "echt natty?"

Bezoekers in dit topic

Dudebro

Cool Novice
Lid geworden
1 apr 2019
Berichten
71
Waardering
27
Lengte
1m93
Massa
106kg
Misschien verkeerde forum, maar vooral nieuwsgierig wat jullie meningen zijn. Wanneer ben je natty? Waar ligt de grens? Iedereen zal het erover eens zijn dat als je dianabol spuit je niet natty bent, maar hoe zit het dan met bijvoorbeeld peptides? Dan heb je natuurlijk xenopeptides (kunstmatige ontwikkelde) en lichaamseigen peptides (dingen die je al in je lichaam hebt, en er meer van in stopt). Ook "Gendoping" en "bloeddoping" zijn termen; Vind je dat je eigen lichaamsmateriaal eruit halen en er weer in stoppen "kunstmatig" is? Dan kan je ook stellen dat "onnatuurlijk hoge" hoeveelheden voedingsmiddelen die je nooit "natuurlijk" uit eten haalt, zoals creatine, niet meer "natty" is. Ben je Natty als je heel lang geleden wel gear hebt gebruikt, maar bijvoorbeeld al een decennium lang niet?

Dit is geen discussie over of natty beter of slechter is, of een stelling dat de een beter is dan de ander afhankelijk van hoe hij de sport beoefent. Het is puur een filosofische interesse in wat men natuurlijk vindt, en wat niet, en waarom.

Waarom de interesse? Omdat het maandag is en ik al m'n werk voor vandaag af heb en ik achter m'n bureau uit m'n neus zit te eten.

P.S: Zet AUB de topic ergens anders als die in het verkeerde forum zit.
 
Who cares?

Je kunt eventueel de WADA norm aanhouden. Als je bloedwaarden maar kloppen op het testmoment.
 
Who cares?

Je kunt eventueel de WADA norm aanhouden. Als je bloedwaarden maar kloppen op het testmoment.

Eensch, elke topatleet die getest wordt heeft deze lijst in de hand :D
 
Eenmaal je zaken neemt die jou een voordeel geven op andere die het niet nemen en die zaken zijn niet vrij verkrijgbaar(voor iedereen). Dan ben je niet meer Natty. Doorgaans is de WADA lijst best uitgebreid
 
Als je prestatiebevorderende middelen neemt ben je niet meer natty.

(Uitgezonderd creatine uiteraard)
 
Injectable dbol bestaat ook hoor. Doorgaans 100mg per ml dus dagelijks 0,3cc in je schouder met een slin pin knallen voor de training en lekker gaan met die banaan

Weet zeker dat ts niet over deze basiskennis beschikt en het ook niet als zodanig bedoeld heeft.
 
Ok hier stopte ik met lezen.
Bestaat nochtans... (of bestond)


Edit: Zie net dat Spambod dit al aangaf.

1r6gdc.gif
 
Ok hier stopte ik met lezen.
Ik ben me de geschiedenis van de stof bekend. Oraal opneembare steroiden waren een doorbraak waren. Juist daarom is die een overdrijving grappig :rolleyes:. Daarnaast, injectable dianabol bestaat. Het is alleen nogal ongebruikelijk. Ik werk in pharma/biochem gast, ik doe m'n huiswerk.
 
Juist daarom is die een overdrijving grappig

Ok, hier stopte ik met lezen.
 
Ik ben me de geschiedenis van de stof bekend. Oraal opneembare steroiden waren een doorbraak waren. Juist daarom is die een overdrijving grappig :rolleyes:. Daarnaast, injectable dianabol bestaat. Het is alleen nogal ongebruikelijk. Ik werk in pharma/biochem gast, ik doe m'n huiswerk.

"Ik werk in pharma"

Yeah right. Misschien dat je daar de toiletten schoonmaakt
 
Voor mij ligt de grens bij creatine.
Vroeger kon je overigens ook positief worden bevonden op een te hoge dosis cafeïne in je bloed.
 
Voor mij ligt de grens bij creatine.
Vroeger kon je overigens ook positief worden bevonden op een te hoge dosis cafeïne in je bloed.
Gewone whey en pwo’s gaat mij al te ver eerlijk gezegd, ik denk dat ik 1 van de weinige echte nattys ben
 
Back
Naar boven