AndroidHealthClinic

Wanneer ben jij begonnen? (1 bezoeker)

Wanneer ben jij begonnen met trainen?

  • 11 jaar

    Stemmen: 2 0,6%
  • 12 jaar

    Stemmen: 4 1,3%
  • 13 jaar

    Stemmen: 8 2,5%
  • 14 jaar

    Stemmen: 30 9,5%
  • 15 jaar

    Stemmen: 61 19,3%
  • 16 jaar

    Stemmen: 74 23,4%
  • 17 jaar

    Stemmen: 51 16,1%
  • 18 jaar

    Stemmen: 35 11,1%
  • 19 jaar

    Stemmen: 23 7,3%
  • 20 jaar

    Stemmen: 10 3,2%
  • 21 jaar

    Stemmen: 8 2,5%
  • 22 jaar

    Stemmen: 4 1,3%
  • 23 jaar

    Stemmen: 1 0,3%
  • 24 jaar

    Stemmen: 2 0,6%
  • 25 jaar

    Stemmen: 3 0,9%

  • Totaal stemmers
    316

Bezoekers in dit topic

Stancke

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 mrt 2006
Berichten
3.974
Waardering
2
Poll is redelijk simpel, wanneer ben jij begonnen met trainen? Aangezien dit de 'Tiener Bodybuilding' subsectie is zijn de leeftijden beperkt:cool:

Zelf ben ik begonnen op m'n 16 jaar. In Januari train ik 2 jaar.
Damn, had ik het geweten was ik een jaar eerder begonnen. Als ik kijk naar Lenn die nog maar 16 jaar is en al 1 jaar traint, ben ik jaloers:p

Vote:)
 
Ook toen ik 16 was maar het duurde zeker 2 jaar voordat ik iets meer trainde dan alleen borst en armen :D
 
15 jaartjes
 
16, maar pas serieus toen ik 17 was.
 
toen ik 12 was heel langzaam thuis begonne... na 2 jaar zwaarder gaan trainen... en weer jaar later ingeschreven bij sportschool.. en daar train ik nu dus 2 jaar
 
18. Indien ik dit alles eerder had geweten was ik al op mijn veertiende begonnen.
 
train ong. vanaf m'n 14/15e(vechtsport), later is "de rest" erbij gekomen, train nu dus +/- de helft van m'n leven
 
13e :cool:...op mijn 14e begon ik een beetje serieuzer te worden en me wat in voeding te verdiepen...
 
Op mijn 17e begonnen en pas op mijn 19e wat serieuser, was ook liever eerder begonnen.
 
15de paar maandjes, dan jaar of 2 gestopt, weer paar weekjes, weer gestopt en nu for real :D
 
Ben begonnen toen ik 15 was. Beetje aanklooien. Na een half jaar ofzo echt serieuzer gaan trainen.
 
Ben begonnen op me 16 en half ongeveer... jaar aankloten!!
Rond 17 en half de smaak te pakken.. en train nu wel 3 jaar stevig door!! met de laatste 2jaar toch wel erg fanatiek:)
 
vanaf men 13de alleen maar benchen :P
pas veel later full body gaan doen
jammer genoeg :( had veel eerder full body moeten gaan doen
 
heb er al flink wat jaartjes op zitten ben begonnen toen ik 18 was hmmm volgens mij al eerder nu ik even nadenk ik zat bij judo en op zondag was het krachttraining voor de wedstrijdjudoka's in een sportschool en van daaruit verder gegaan maar niet continu heb jaren gehad dat ik niets heb gedaan..ging bijvoorbeeld het voetballen voor of het op stap gaan ...of een meisje(dat is dus helemaal stom).
 
ik ben begonnen op mijn 21 ste, had ik het geweten begon ik al veel vroeger!
 
16 jaar tot 19 jaar niet intensief

19 jaar tot 22,6 jaar niet

22.6 -->... intensief
 
op mijn 18e begonnen tot aan mijn 26ste......daarna 6 jaar niet getraind wegens race fiets ongeluk, werkdruk, enz.
op mijn 32e wederom begonnen met nieuwe start!
;)

1e periode meer fitness.....vanaf mijn 32e aan de krachttraining!
 
14 jaar af en toe naar de gym. Vanaf 16 jaar is de kennis stilletjes beginnen toenemen.
 
Back
Naar boven