AndroidHealthClinic

Wanneer bloedwaardes laten testen ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sjorsdoren94

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 dec 2013
Berichten
1.526
Waardering
316
Lengte
1m82
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
ik wou me bloedwaardes laten testen maar hebben jullie misschien tips wanneer ik dat het beste kan doen?
ik las bepaalde dingen over dat je niet het beste kunt testen naar paar dagen intensief trainen.
of welk moment van de dag of voor of na het eten maakt het iets uit ?
ik heb nu ook al 2 weken niet kunnen trainen maakt dat uit ?
en eet ook best beroerd op dit moment.

Groetjesss
 
Hangt ervan af wat je wil testen.
Leverwaardes kunnen verhoogd zijn door krachttraining. Dus als t daarom gaat een dag of 4 (Dacht ik, kan langer zijn) niet trainen.
Gaat t om glucose dan is t vaak nuchter prikken. Dan is ochtend imo voorkeur.... tenzij je lang nuchter kan zijn.
Beroerd eten kan je mogelijk terug zien.jn de vitamines. Laat je die prikken dan zou ik zeggen iig vit d6 en b12.
 
Ik sport elke dag en test gewoon. Bepaalde waarden kunnen verhoogd zijn hierdoor. Net als door creatinesuppletie. Meestal test ik nuchter, maar dat hoeft niet altijd (ligt eraan wat je wilt laten testen). Ik test enkel wanneer ik een nieuwe kuur/blast wil starten. Als je om een andere reden wilt testen, zou ik hiervoor bij je huisarts te rade gaan.
 
Ik sport elke dag en test gewoon. Bepaalde waarden kunnen verhoogd zijn hierdoor. Net als door creatinesuppletie. Meestal test ik nuchter, maar dat hoeft niet altijd (ligt eraan wat je wilt laten testen). Ik test enkel wanneer ik een nieuwe kuur/blast wil starten. Als je om een andere reden wilt testen, zou ik hiervoor bij je huisarts te rade gaan.
ik test niet om een kuur te beginnen wil enkel kijken of ik alles optimaal heb voor de sport prestaties.
ik zat naar deze te kijken veel van die hier op staan ken ik niet eens of welke nou echt belangrijk zijn bij de groei.
1609675122398.png
 
ik test niet om een kuur te beginnen wil enkel kijken of ik alles optimaal heb voor de sport prestaties.
ik zat naar deze te kijken veel van die hier op staan ken ik niet eens of welke nou echt belangrijk zijn bij de groei.
Bekijk bijlage 517947
Ik ken die testen, zijn wel vrij prijzig (ik doe het via dezelfde site). Maar waarom kun je niet gewoon aan je huisarts vragen of hij je wilt doorverwijzen? Dat scheelt wellicht flink in de kosten en je kunt het altijd proberen. Als je ergens last van hebt, zoals bijvoorbeeld vermoeidheid, kun je altijd vragen je HB en ferritine te laten testen bijv. i.v.m. bloedarmoede. Of indien je vega(n) bent je B2, B12, ijzer etc.
 
ik wou me bloedwaardes laten testen maar hebben jullie misschien tips wanneer ik dat het beste kan doen?
ik las bepaalde dingen over dat je niet het beste kunt testen naar paar dagen intensief trainen.
of welk moment van de dag of voor of na het eten maakt het iets uit ?
ik heb nu ook al 2 weken niet kunnen trainen maakt dat uit ?
en eet ook best beroerd op dit moment.

Groetjesss
Ligt eraan. Wat wil je testen en waarom?
 
ja ik wou eigenlijk ook vitamines testen maar geen van die testen hebben het samen.
ben ook best wel benieuwd naar men testosteron enzo.
ja ik zal de huis arts eens informeren wat raden jullie aan om te testen gewoon beetje men gezondheid checken.
 
Ligt eraan. Wat wil je testen en waarom?
puur uit nieuwsgierigheid.
ik dacht misschien kan ik als ik ergens wat te kort kom het opvullen met een bepaalde supplementen ?
 
Het is af te raden zomaar bloedwaarden te gaan testen zonder klachten/reden, zeker als je jong bent. De kans op valspositieven is groter dan dat er een daadwerkelijke afwijking is.
 
puur uit nieuwsgierigheid.
ik dacht misschien kan ik als ik ergens wat te kort kom het opvullen met een bepaalde supplementen ?

Waarom wil je je testosteron levels weten?
Je zal zoals bijna iedereen in de normale range zitten. Dat zal of hoger of lager dan de gemiddelde man van jouw leeftijd zijn. In beide gevallen maakt het niks uit voor je spiermassa of kracht. (daar zal het om te doen zijn?)

Wat wel kan gebeuren is dat je lager uit komt dan de gemiddelde man (kans 50%) en dit door je hoofd zal gaan spoken met negatieve mentale gevolgen.
Er zijn hier zoveel topics geweest van mannen die onverwacht wat lager scoren en problemen gaan maken die er niet zijn. Ik zou het dus niet doen als je geen klachten hebt.
Dan zit het dus goed, lekker houden zo zou ik zeggen.
 
bedankt voor de info ja dan laat ik het wel gewoon zitten.
zou inderdaad misschien mezelf alleen maar beetje gek maken als de uitslag niet correct zou zijn.
 
Back
Naar boven