Fitness Seller

wanneer creatine gebruiken?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Wout


Ja, inderdaad, ik bedoelde de nieren. Maar ik maintain nu met 5g, en hoef daar dus eigenlijk niet mee te stoppen?

Ja inderdaad, onderzoeken tonen aan dat je niet hoeft te stoppen.
 
true, maar het voordeel van zo nu en dan even stoppen (Let wel, slechts 1mnd per 3mnd ofzo) vond ik dat je na je stop weer een 'boost' krijgt door creatine... Dus wat dat betreft zou het nuttig zijn. Ook als je hogere dosissen creatine neemt (waar ik overigens voorstander van ben!) is het wellicht verstandig.
 
Originally posted by Robin
true, maar het voordeel van zo nu en dan even stoppen (Let wel, slechts 1mnd per 3mnd ofzo) vond ik dat je na je stop weer een 'boost' krijgt door creatine... Dus wat dat betreft zou het nuttig zijn. Ook als je hogere dosissen creatine neemt (waar ik overigens voorstander van ben!) is het wellicht verstandig.
Ik ben nu 5 weken bezig, en wilde over 1 week 6 weken stoppen, maar dat is dus overdreven? En wat bedoel je met hogere dossisen? 10g?
 
Over 1 week stoppen inderdaad wat overdreven.

Ik gebruik als ik 'on' ben zo'n 10-15gr. Ik raad je aan om dit een keer te proberen. Wellicht werkt het voor jou ook beter. Ik ken veel bb'ers die met hoge dosering veel meer effect van de crea hebben...
 
Originally posted by Robin
Over 1 week stoppen inderdaad wat overdreven.

Ik gebruik als ik 'on' ben zo'n 10-15gr. Ik raad je aan om dit een keer te proberen. Wellicht werkt het voor jou ook beter. Ik ken veel bb'ers die met hoge dosering veel meer effect van de crea hebben...
Over 1 week is m'n huidige supply op. Ik haal dus van de week wel 2x zoveel als ik eerst had en doe dan 6 weken 10g, ben benieuwd :)

Nog 1 ding, hoe doseren jullie? Gewoon 1 theelepel is 5g? Of preciezer?
 
Ik heb een grote schep daarvoor (kwam ooit uit een pot creatine) Het is dus niet helemaal precies...maar na een maand is die pot ongeveer leeg. Ik stop het in m'n postworkout (met 50gr whey en 100gr dextrose) en door 2 andere shakes.
 
De wash-out periode van creatine is ca 4wkn. Dus als je echt tussendoor wilt stoppen moet dit ook minimaal 4 wkn zijn
 
als je zorgt dat je eiwitten juist zitten en vooral de rest van je voeding kan een mens zonder probleem een tijdje zonder creatine, het is geen wondermiddel hoor is opgeblazen omdat iedereen er over spreekt!
Zelf las ik elke 2 maanden een weekje pure cardio in om zelfs men lichaam te laten kikken als je daarna weer in je training duikt slaagt het des te meer aan , maw laat je lichaam nooit wennen aan dat waar je mee bezig bent !

have fun and keep :-)
 
trouwens als je creatine pakt neem het dan tesamen met innsuline of een goed alternatief is vanadil, hierdoor wordt het sneller naar je spieren getransporteerd.
druivesuiker gaat ook maar is iets minder en hhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeelllllllllll veel water

have fun and keep :-)
 
Ik ben het gaan gebruiken na 1,5 jaar.
Maar volgens mij kun je het in het eerste jaar ook goed gebruiken (ga je nog harder vooruit ? )
Ik neem het meestal 6 weken wel daarna 6 weken niet.
Natuurlijk met druivensap (dextrose) innemen !

ciao
 
Originally posted by Daan
trouwens als je creatine pakt neem het dan tesamen met innsuline



Dus jij wilt iedereen aan de insuline hebben????

Ieder z'n keus, maar dit vind ik echt gelul
 
Originally posted by Daan
trouwens als je creatine pakt neem het dan tesamen met innsuline of een goed alternatief is vanadil, hierdoor wordt het sneller naar je spieren getransporteerd.
druivesuiker gaat ook maar is iets minder en hhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeelllllllllll veel water

have fun and keep :-)
Ben het toch eens met 3, weet je wel hoe gevaarlijk SLIN is? Enkel doen als je voor 100% weet waarmee je bezig bent, bovendien heb je dan kans op diabetes type I zodat je pancreas stopt met eigen productie. (als je lang gebruikt)
Vanadyl werkt niet, dat is in onderzoek én praktijk al voldoende bewezen, en ook vanadyl kan lijden tot suikerziekte.
 
Back
Naar boven