AndroidHealthClinic

Wanneer creatine innemen in combinatie met bcaa

Bezoekers in dit topic

thequick

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Ga morgen weer een maandje creatine nemen (mono van maximize, altijd) maar ben ook een fan van BCAA's. Ze zeggen dat je de creatine best vlak voor of vlak na de training neemt, maar dan neem ik mijn BCAA's al.
Is het wel goed om creatine en BCAA's tegelijkertijd te nemen? Ikzelf had gedacht aan de creatine 1 uur voor mijn training in te nemen..

Ga morgen weer een maandje creatine nemen (mono van maximize, altijd) maar ben ook een fan van BCAA's. Ze zeggen dat je de creatine best vlak voor of vlak na de training neemt, maar dan neem ik mijn BCAA's al.
Is het wel goed om creatine en BCAA's tegelijkertijd te nemen? Ikzelf had gedacht aan de creatine 1 uur voor mijn training in te nemen..

is prima samen in te nemen en helemaal met wat dextro erbij.. succes!

Gaat prima samen.

• Topic Starter Topic Starter
Okay thanks, had eens gehoord dat aminzuren en creatine best niet samen wordt genomen. Vinden jullie het ook beter om voor en na de training creatine te nemen ipv een uur op voorhand of 's ochtends?

Ik neem het zelf een minuut of 10 voor en een minuut of 10 na de training. Op rustdagen neem ik niet.

Terug
Naar boven