Fitness Seller

Wanneer cutten ?18 jaar en 1 jaar training

Bezoekers in dit topic

Bedankt ja ik eet altijd kale rijst niks erbij af en toe eet ik wel is banaantjes of aardbeien opzich elke dag een banaan erbij kan ook is toch weer 80kcal de reden dat ik kwark vooral als eiwit bron heb is omdat het snel op is en veel eiwit bevat en toch kwa kcal snel aantikt want ben een moeilijke eter op gezond gebied. zo te zien zeg je dat mijn vet veels te laag is is het dan verstandig als ik wat ongezouten noten in me schema gooi ? En wat is je mening over volkoren brood eten tijdens de cut inplaats van me beschuitjes ookal zie ik veel verschillende meningen erover dat het slecht is en de ene zegt weer het kan wel.
Neem wat minder kwark en pak een blikje tonijn bij je rijst met wat tomaatjes erdoor.
Of pak gewoon een blikje tonijn ipv 2 ons kwark.
Of neem 2 gekookte eieren ipv 2 ons kwark. Heb je je eiwitten en vetten.
Brood kan prima en is niet mis mee. Is iig beter dan beschuit want dat vult totaal niet
Ongezouten pinda's of noten is prima.
Maar denk ook eens aan vette vis als zalm oid.

Je kan prima ook lekker en gezond en makkelijk eten.
 
Neem wat minder kwark en pak een blikje tonijn bij je rijst met wat tomaatjes erdoor.
Of pak gewoon een blikje tonijn ipv 2 ons kwark.
Of neem 2 gekookte eieren ipv 2 ons kwark. Heb je je eiwitten en vetten.
Brood kan prima en is niet mis mee. Is iig beter dan beschuit want dat vult totaal niet
Ongezouten pinda's of noten is prima.
Maar denk ook eens aan vette vis als zalm oid.

Je kan prima ook lekker en gezond en makkelijk eten.
Harstikke bedankt :) een lekkere kabeljauw filet gaat er wel in. Ik zal het een maandje volhouden en kijken wat de resultaten zijn wil ongeveer 0,3 kg per week gaan afvallen.
 
Back
Naar boven