XXL Nutrition

wanneer en hoeveel creatine

Bezoekers in dit topic

granny

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
1 jun 2005
Berichten
6
Waardering
0
Hey,

Ik ga voor het eerst beginnen met creatine, 'k heb Phosphagen HP van EAS besteld maar ik weet niet juist wanneer ik het juist moet nemen en hoeveel ik ervan moet nemen.

'k had iets gehoord van oplaadfase en onderhoudsfase ?
 
Hey

Dat verhaal over oplaadfase en onderhoudsfase is naar mijn weten gewoon gelul.
zou gewoon 5 gr crea per dag doen, dat zou meer als genoeg moeten zijn
 
Een (half) uur voor je training op je nuchtere maag met water óf direct na je training.
 
en hoe lang moet ik het ongeveer nemen ?
 
Creatine kan je het hele jaar door blijven supplementeren. Goed spul, het verhoogt ook nog eens de eiwit synthese :bow:
 
Maar als je er erg gevoelig voor bent zou ik het om de maand of zo gebruiken. Want je kan er behoorlijk veel puistjes (vochtbultjes) van krijgen.
 
Theo123 zei:
Maar als je er erg gevoelig voor bent zou ik het om de maand of zo gebruiken. Want je kan er behoorlijk veel puistjes (vochtbultjes) van krijgen.

Vochtbultjes? Creatine hoort alleen vocht vast te houden in de spiercellen.
 
M@rsel zei:
Een (half) uur voor je training op je nuchtere maag met water óf direct na je training.

Waarom voor je training?

Beste tijdstippen zijn s'ochtens direct na het opstaan en direct na de training.
 
Ik heb ook wel eens gelezen dat je een uur voor je training iets in neemt en na de training ook.

Tijdje geleden gebruikte ik het ook en ik merkte heel snel al resultaat, dus neem het ervan! :D
 
Zoals zo vaak hier..De 1 zegt dit de ander zegt dat :(
Maar de meesten zeggen bij het opstaan of vlak na de training, dus dan doe ik dat maar..
 
Back
Naar boven