Fitness Seller

Wanneer foto contest? (1 bezoeker)

Wanneer?


  • Totaal stemmers
    30
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, leden die al jaren off zijn maar wedstrijden hebben gedaan mogen niet deelnemen, leden die al jaren aan het c&b zijn wel. Zoiets.
Goed punt. Waarom mag iemand die meerdere wedstrijden heeft gedraaid niet deelnemen en hoe valt dit te controleren?
 
Iedereen is hier toch volkomen eerlijk. :D
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Goed punt. Waarom mag iemand die meerdere wedstrijden heeft gedraaid niet deelnemen en hoe valt dit te controleren?
Is het idee achter deze contest niet dat deze zeer laagdrempelig is, dus eigenlijk niet bedoeld voor echte wedstrijd-bodybuild(st)ers?
 
Naar mijn mening is het gewoon een verkapte populariteit peiling met daarbij een goed fysiek.
Je kan nog zo'n goed fysiek neer zetten, maar ben je een etterbak op het forum zal je niet winnen.

Buiten dat om het is altijd de drukste periode op dbb. Er zijn overal leuke logjes. Sponsoren die voor de zoveelste keer weer een leuk prijzenpakket beschikbaar stellen. Genoeg mensen die mee kunnen doen en zichzelf kunnen laten zien met een stok achter de deur.

Ik ben in!

Heb ook gekozen voor april mei juni. Aangezien ik in juli waarschijnlijk op vakantie ga. En als ik eind juli klaar ben ik te weinig tijd heb voor te cutten.

Misschien ook een idee om het voor 4 maanden te laten lopen? Waar mensen 3 maanden actief moeten zijn met het log.
 
Naar mijn mening is het gewoon een verkapte populariteit peiling met daarbij een goed fysiek.
Je kan nog zo'n goed fysiek neer zetten, maar ben je een etterbak op het forum zal je niet winnen.

Buiten dat om het is altijd de drukste periode op dbb. Er zijn overal leuke logjes. Sponsoren die voor de zoveelste keer weer een leuk prijzenpakket beschikbaar stellen. Genoeg mensen die mee kunnen doen en zichzelf kunnen laten zien met een stok achter de deur.

Ik ben in!

Heb ook gekozen voor april mei juni. Aangezien ik in juli waarschijnlijk op vakantie ga. En als ik eind juli klaar ben ik te weinig tijd heb voor te cutten.

Misschien ook een idee om het voor 4 maanden te laten lopen? Waar mensen 3 maanden actief moeten zijn met het log.
Er moeten dus andere regels om te stemmen komen?
 
Is het idee achter deze contest niet dat deze zeer laagdrempelig is, dus eigenlijk niet bedoeld voor echte wedstrijd-bodybuild(st)ers?
Wat is jouw definitie van "echte wedstrijdbodybuilder"? Iemand die als natty een MAP-wedstrijdje heeft meegedaan mag niet deelnemen, maar iemand zonder wedstrijdambities die al 5 jaar b-c't en aan de tren en HGH zit mag wel meedoen?

Verder wel eens met Furryx94 .

Uiteindelijk gaat het om de transformatie die je doormaakt, ook al houdt niet iedereen met het stemmen daar rekening mee.
 
Wat is jouw definitie van "echte wedstrijdbodybuilder"? Iemand die als natty een MAP-wedstrijdje heeft meegedaan mag niet deelnemen, maar iemand zonder wedstrijdambities die al 5 jaar b-c't en aan de tren en HGH zit mag wel meedoen?
Geen idee, ik ken dat wereldje niet. MAP en b-c't? :dunno:
 
  • Haha
Waarderingen: BB_
Geen idee, ik ken dat wereldje niet. MAP en b-c't? :dunno:

Men's Athletic Physique
Blast & cruised
Je hoeft niet in dat wereldje te zitten maar hoe kan je daar nou niet van gehoord hebben..
 
Geen idee, ik ken dat wereldje niet. MAP en b-c't? :dunno:
Men's (Athletic) Physique, zwembroekklasse zeg maar.
Blast & cruise.

Verschillen tussen de deelnemers zijn sowieso wel groot, dus je moet het toch vooral voor jezelf doen.
 
Ik zou best mee willen doen, het zou een goede boost zijn voor mijn cutproces.

Maar ik weet dat ik geen schijn van kans heb als natural.... :bang:
 
Ik zou best mee willen doen, het zou een goede boost zijn voor mijn cutproces.

Maar ik weet dat ik geen schijn van kans heb als natural.... :bang:
Er zijn er wel meer, dus je bent niet de enige. Als je voor jou een transformatie doormaakt en er alles uithaalt, moet je ook gewoon tevreden zijn. Het is ook gewoon leuk om deel te nemen, een goede stok achter de deur voor je cut en motiverend om elkaars log te volgen. Genoeg die ook een goede waardering geven voor het proces dat je doormaakt en rekening houden met verschillen tussen natty en niet-natty bij het stemmen.
 
Het blijft dan toch appels met peren vergelijken zoals ook in 2019: man/vrouw, natty/not so natty, beginner/vergevorderde
 
Er zijn er wel meer, dus je bent niet de enige. Als je voor jou een transformatie doormaakt en er alles uithaalt, moet je ook gewoon tevreden zijn. Het is ook gewoon leuk om deel te nemen, een goede stok achter de deur voor je cut en motiverend om elkaars log te volgen. Genoeg die ook een goede waardering geven voor het proces dat je doormaakt en rekening houden met verschillen tussen natty en niet-natty bij het stemmen.

Hier heb je zeker een punt mee, het zal ongetwijfeld motiveren om net die laatste %tjes eraf te cutten.

Brab0 laat het ff bezinken....:eyes:
 
Hier heb je zeker een punt mee, het zal ongetwijfeld motiveren om net die laatste %tjes eraf te cutten.

Brab0 laat het ff bezinken....:eyes:
Als jij meedoet, overweeg ik het ook serieus. Zijn we niet de enige natty's. Bulk ik nu lekker door tot de start.
 
Als jij meedoet, overweeg ik het ook serieus. Zijn we niet de enige natty's. Bulk ik nu lekker door tot de start.

Oehhh.... ik voel de druk :D ik laat het z.s.m. weten.
 
Ik zou best mee willen doen, het zou een goede boost zijn voor mijn cutproces.

Maar ik weet dat ik geen schijn van kans heb als natural.... :bang:
+1 geen kans maar dat geeft niet. Misschien kunnen we een poedelprijs krijgen. Best of the rest titel ofzo.
 
Het zou ook wel leuk zijn als je kunt stemmen op verschillende criteria, zoals bijvoorbeeld:
- Transformatie;
- Posing;
- Definitie;
- Symmetrie;
- Overall fysiek.

Een billen contest voor vrouwen maakt het ook leuk. 3 criteria: Zijkant, voorkant, bent over...
 
Dit was ooit mijn voorstel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven