Fitness Seller

Wanneer foto contest? (1 bezoeker)

Wanneer?


  • Totaal stemmers
    30
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is gewoon krom, wat maakt het voor mij nou anders als voor Punjab? Of hoe heet die kale van de vorige contest? Die lopen met de meuk die ze erbij zetten toch wel tien strepen voor?
 
Als jij meedoet, overweeg ik het ook serieus. Zijn we niet de enige natty's. Bulk ik nu lekker door tot de start.

I’m in!!! Ik ga het gewoon doen. Ik weet dat ik geen schijn van kans maak maar wellicht is het een goede boost om eens op die 12% te komen.....

imnewhere misschien ook leuk voor jou om mee te doen?
 
imnewhere misschien ook leuk voor jou om mee te doen?
Ja, mijn doel is dan 'getting the most shredded 50+ van DBB'. Maar als de contest al in maart begint heb ik daar geen drie maanden voor nodig, denk ik. Hoe later die start, hoe langer ik door kan bulken.
 
Laatst bewerkt:
Ja, mijn doel is dan 'getting the most shredded 50+ van DBB'. Maar als de contest al in maart begint heb ik daar geen drie maanden voor nodig, denk ik. Hoe later die start, hoe langer ik door kan bulken.

Leuk :thumb: We gaan er gewoon voor!
 
Ik twijfelde al een beetje omdat ik de contest stiekem toch wel leuk vond maar met de verzaagde hand gaat het niets worden.
 
Ja e
Ik zou best mee willen doen, het zou een goede boost zijn voor mijn cutproces.

Maar ik weet dat ik geen schijn van kans heb als natural.... :bang:
Ja er zouden gewichtklasses moeten komen. Hoe kunnen wij ectos nu Camelus beaten.. ??? voor de 70-80kg wil ik wel meedoen.
70-80kg
80-90kg
90+ kg klasses?
Denk dat er dan veel meer mensen meedoen.
 
Laatst bewerkt:
Ja e

Ja er zouden gewichtklasses moeten komen. Hoe kunnen wij ectos nu Camelus beaten.. ??? voor de 70-80kg wil meedoen.
70-80kg
80-90kg
90+ kg klasses?
Denk dat er dan veel meer mensen meedoen.
Ik denk het niet. Kameel beat ik waNt hij mag niet meedoen dacht ik? :p

Het is een leuk initiatief maar slaat natuurlijk nergens op. Omdat alles en iedereen in dezelfde klasse zit.
 
Nice, ik wil ook mee doen, is alleen wel een beetje afhankelijk van de data
 
Zijn foto's met gezicht verplicht btw?
 
Als het maart start doe ik zeker mee, was vorige keer goed bevallen en nu zit er voor mij dan geen vakantie tussendoor:).
 
Ja e

Ja er zouden gewichtklasses moeten komen. Hoe kunnen wij ectos nu Camelus beaten.. ??? voor de 70-80kg wil ik wel meedoen.
70-80kg
80-90kg
90+ kg klasses?
Denk dat er dan veel meer mensen meedoen.
Er zijn te weinig deelnemers om op te delen in klassen. Als natty doe je dus vooral mee om voor jezelf een leuke 'transformatie' neer te zetten, want die buffe 100+ kg kerels die al jarenlang gebruiken, versla je toch niet.
 
Zijn foto's met gezicht verplicht btw?
Nee, als je gezicht hier niet bekend is, of je wilt het niet laten zien plaats je een bordje/papier met dbb contest 2020 op de achtergrond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven