XXL Nutrition

Wanneer foto contest? (1 bezoeker)

Wanneer?


  • Totaal stemmers
    30
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
In, wordt nog leuk dan haha
Eigenlijk nog geen slecht idee om dat idee effectief door te zetten side cat : not shaved
Kan iedereen zich eens lekker laten gaan :D.
 
Eigenlijk nog geen slecht idee om dat idee effectief door te zetten side cat : not shaved
Kan iedereen zich eens lekker laten gaan :D.
Shaved or not shaved, bij mij is er geen verschil.
 
LM doet dit jaar de organisatie maar ze is momenteel op vakantie dus nog eventjes geduld.
Ja, zij is altijd op vakantie. Kan nog lang duren. Als ik daar op moet wachten word ik zo:
1582997728798.png
 
Vanavond zal ik de aankondiging met regels etc plaatsen. Vanaf dan kunnen ook al de logs geopend worden. Het wordt een contest over meerdere maanden waarin de deelnemers zelf kunnen bepalen welke maanden zij meedoen. LM zal na de aankondiging de organisatie verder op zich nemen omdat ik zelf ook ga deelnemen dit jaar.

Meer informatie volgt dus vanavond :)
 
Nog een paar jaar bouwen, dan doe ik een keertje mee om een stok achter de deur te hebben om een keer fatsoenlijk te cutten :roflol:
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
In! Had al gestemd op april mei juni, omdat juni mijn cut stopt :)
 
Vanavond zal ik de aankondiging met regels etc plaatsen. Vanaf dan kunnen ook al de logs geopend worden. Het wordt een contest over meerdere maanden waarin de deelnemers zelf kunnen bepalen welke maanden zij meedoen. LM zal na de aankondiging de organisatie verder op zich nemen omdat ik zelf ook ga deelnemen dit jaar.

Meer informatie volgt dus vanavond :)

huh, dus mag ik ook deelnemen?
 
huh, dus mag ik ook deelnemen?
Ik had verwacht daar vandaag antwoord op te hebben, maar we zijn het achter de schermen nog aan het bespreken. De aankondiging laat dus nog even een dag op zich wachten.
 
Ik moet misschien een pas op de plaats doen mensen...

Door een ongelukje heb ik mijn duim gebroken dus trainen zit er voorlopig niet in. Ik baal als een stekker maar goed...niks aan te doen :( wellicht dat ik mee kan doen over een paar maanden:sad:
 
Kaassaus is in voor juni-augustus, dan is mijn tan on point.
Ga var ingooien. :nanner:
 
Laatst bewerkt:
Kan je ook winnen als je dik bent ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven