Fitness Seller

Wanneer ga jij beginnen met cutten?

Wanneer ga jij beginnen met cutten?


  • Totaal stemmers
    257
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bump,

maar:

Bijna 6 maand al aan het cutten nu, met af en toe een licht dipje door vakantiedagen e.d. Ik vind mezelf nog niet droog genoeg(rond 14%) maar ben er eigenlijk wel zat van. Het duurt al stukken langer dan ik wou.
Ik ben wel wat kracht verloren. Maar ik denk dat het wel meevalt. Op de grote 3 een totaal van 40 kg ofzo op de 1 RM's..

EN jullie??? Is het allemaal mislukt?

Van 15% naar 11%, had graag al op 8% gestaan maar vind het moeilijk vol te houden. Al bij al nog vrij tevreden met het resultaat :)
 
Sta nu op 11%. Wel wat spier verloren maar voel me beter zo. Zak mss nog naar rond de 10.
 
Nou, i'm finished!!

14 mei 2010 (12 weeks ago) 15% vet. 88,9 kilo nuchter.
6 augustus 2010 (today) 6,9% vet 79,4 kilo nuchter.

Mij hoor je niet klagen :D
Nu 10 dagen rust, even niet trainen dus (enkel wat hardlopen en fietsen van A naar B om toch wat te bewegen ;))
Daarna weer vol aan de bak en de kcal (gezonde vetten) gestaag wat omhoog gooien.
 
weet niet of ik ooit ga cutten..had de plannen wel eens gehad maar heb het denk ook niet echt onder controle...denk dat ik maar voor all year shape ga van 80 a 90kg bij 10% tot 12/13% (nat)
 
Laatst bewerkt:
Nou, i'm finished!!

14 mei 2010 (12 weeks ago) 15% vet. 88,9 kilo nuchter.
6 augustus 2010 (today) 6,9% vet 79,4 kilo nuchter.

Mij hoor je niet klagen :D
Nu 10 dagen rust, even niet trainen dus (enkel wat hardlopen en fietsen van A naar B om toch wat te bewegen ;))
Daarna weer vol aan de bak en de kcal (gezonde vetten) gestaag wat omhoog gooien.

Heb je Log bekeken. Prima Resultaat:thumb:

Wat ik me afvroeg, zat je op de high carb dagen ook hoger in kcal? Of altijd 2000-2400?
 
begin september weer cutten :)
 
volgend jaar maart weer. begin elk jaar weer een maand eerder met beetje in shape brengen ..ben niet zo goed in cutten
 
denk zo ongeveer in de lente
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven