Fitness Seller

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Gaan de sportscholen weer sluiten?

• Totaal stemmers
    36

Users who are viewing this thread

HertogSandBox

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
22 sep 2017
Lengte
1m78
Massa
64kg
Vetpercentage
12%
Misschien bestaat er al een soort zelfde topic en heb ik het gemist; verwijder dit topic dan maar!

Iedereen weet uiteraard wat er allemaal gaande is. Eindelijk lijkt het volgens de meest recente informatie verstrekking de goede kant op te gaan.

Minder opnames en minder overlijdens. Goed nieuws dus! Maaaar, wat gaat dhr Rutte ons volgende week vertellen?

Mag er weer getraind worden in een sportschool, gaan de voetbalwedstrijden weer door? Mag er weer in competatief verband gekorfbald worden?

Wat denken jullie? (Zie poll!)

Marvin17

Huge Freak
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 jan 2009
Lengte
1m82
Massa
94kg
Vetpercentage
13%
Denk het niet. Wellicht dat er iets versoepeling komt voor 1 op 1 trainingen en fysiotherapie behandelingen. Maar de vrije sportruimte gaat niet echt niet direct helemaal open. Teveel mensen op 1 plek.

Stunna

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2008
Lengte
1m93
Massa
113kg
Vetpercentage
8%

Leeuwarden1998

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
2 nov 2019
Lengte
1m87
Massa
91kg
Vetpercentage
21%
Denk het niet, helaas

imnewhere

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 jan 2012
Lengte
1m80
Massa
67kg
Een beperkte 'open up' van sportscholen is in theorie wel mogelijk met inachtneming van de regels van het RIVM. Ik vraag me wel af of mijn sportschool daar zin in heeft. Het gaat ze immers veel inspanning kosten en de inkomsten van de abonnementen via automatische incasso lopen gewoon door, als niet te veel mensen hun abonnement opzeggen.

Leeuwarden1998

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
2 nov 2019
Lengte
1m87
Massa
91kg
Vetpercentage
21%
Een beperkte 'open up' van sportscholen is in theorie wel mogelijk met inachtneming van de regels van het RIVM. Ik vraag me wel af of mijn sportschool daar zin in heeft. Het gaat ze immers veel inspanning kosten en de inkomsten van de abonnementen via automatische incasso lopen gewoon door, als niet te veel mensen hun abonnement opzeggen.

Ik verwacht niet dat veel mensen hun abo zullen opzeggen. Integendeel, ik verwacht straks een soort 'januari-effect': iedereen en zijn moeder zal straks wanneer de gyms opengaan een abonnement afsluiten

imnewhere

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 jan 2012
Lengte
1m80
Massa
67kg
Ik verwacht niet dat veel mensen hun abo zullen opzeggen. Integendeel, ik verwacht straks een soort 'januari-effect': iedereen en zijn moeder zal straks wanneer de gyms opengaan een abonnement afsluiten
Iedereen wil natuurlijk de verloren gains zo snel mogelijk weer inhalen, maar ik zie niet in waarom er veel nieuwe leden bij zouden komen bij een heropening.

Leeuwarden1998

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
2 nov 2019
Lengte
1m87
Massa
91kg
Vetpercentage
21%
Iedereen wil natuurlijk de verloren gains zo snel mogelijk weer inhalen, maar ik zie niet in waarom er veel nieuwe leden bij zouden komen bij een heropening.

Ik denk het omdat de meeste mensen nu de hele tijd thuis zitten. Ik hoop dat ik ongelijk heb.

Hoop het niet. Fucking normies overal

RIP als je dan moet wachten op een bankje voor bench press

RonReves

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
20 nov 2019
Lengte
1m87
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Misschien dat het helpt dat er zowel in Duitsland als in de u.s.a. redelijk fel geprotesteerd wordt tegen alle quarantaine maatregelen. En normale gezonde mensen geen zin hebben in alle economische gevolgen. En de bedachte groepsimuniteit gaat ook niets worden, niet genoeg besmettingen.
En wat is voor de meeste echt oude mensen belangrijker? Contact met hun kinderen en kleinkinderen of maanden eenzaamheid en alleen sterven?

Guido32

I See Fake Nattys.
Elite Member
Challenge Winner
Foto Contest Winner
+10 jaar member
Lid geworden
9 jun 2010
Lengte
1m88
Massa
110kg
Vetpercentage
12%
Sportschool gaat open einde maand.

NoNatty87

Cool Novice
Lid geworden
13 apr 2020
Lengte
1m82
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Die gaan nog lang niet open

NoNatty87

Cool Novice
Lid geworden
13 apr 2020
Lengte
1m82
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Mijn pa heeft bij het rivm geïnformeerd. Het kan per gemeente schelen. Wij kunnen als het ware 2-3 personen per ruimte kwijt. Dat vonden ze goed maar ze zeggen dat het op eigen risico is. De regels van het rivm zijn tegenstrijdig met andere regels op dit moment.

imnewhere

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 jan 2012
Lengte
1m80
Massa
67kg
Alles is aan het voorbereiden voor opstart met maatregelen.
Ja, en? In alle branches worden draaiboeken geschreven, voor het geval ze weer open kunnen gaan. Of dat überhaupt mogelijk is na 28 april is natuurlijk nog maar de vraag...

Guido32

I See Fake Nattys.
Elite Member
Challenge Winner
Foto Contest Winner
+10 jaar member
Lid geworden
9 jun 2010
Lengte
1m88
Massa
110kg
Vetpercentage
12%
Mijn pa heeft bij het rivm geïnformeerd. Het kan per gemeente schelen. Wij kunnen als het ware 2-3 personen per ruimte kwijt. Dat vonden ze goed maar ze zeggen dat het op eigen risico is. De regels van het rivm zijn tegenstrijdig met andere regels op dit moment.
Ruimte is een ruim begrip. Hoeveel oppervlakte heb je het dan over per persoon?

Furryx94

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
17 nov 2011
Lengte
1m84
Massa
83kg
Vetpercentage
> 50%
gaan het meemaken a.s. dinsdag, het is wel duidelijk dat dit niet meer lang kan duren. de opstanden zullen komen mensen hebben geen zin meer terwijl de cijfers beter worden om toch maar te luisteren.

en het is natuurlijk ook precies wat gezegd is. we gaan versoepel op het moment de zorg het weer aan kan en de dalende trend blijft.
zitten bijna onder de 1200 ic bedden in gebruik. verwacht binnen anderhalve week dat wij dan weer richting 900 bedden zullen zijn.

Naar boven