MuscleMeat

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Wanneer gaan de sportscholen weer open?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Je hoeft toch ook niet echt te handhaven, gewoon BOA langs laten lopen, fototje maken en bon opsturen plus subsidie (of hoe het ook mag heten) terugvorderen.
Is dat naar aanleiding van die rechtzaak van vandaag? Heb het niet gevolgd
 
Jij hebt wel iets tegen afdwalende discussies lijkt het.
Dat bedoelde ik ook. Als ik praat/denk over een ingewikkeld thema, dwaal ik minstens 3 keer af. Als het 5 keer is krijg ik moeite om terug te komen op het oorspronkelijke thema, maar op deze manier komt er wel eens iets aan het licht heb ik gemerkt.
 
Je hoeft toch ook niet echt te handhaven, gewoon BOA langs laten lopen, fototje maken en bon opsturen plus subsidie (of hoe het ook mag heten) terugvorderen.
Misschien kan jij fotootjes maken, krijg je wellicht €3,40 per opgelegde boete.
 
Nee dit trouwens ook niet maar wel mooie foto. Bekijk bijlage 522165

Heb de foto's wel gemaaktBekijk bijlage 522168Bekijk bijlage 522169Bekijk bijlage 522170
Ze zijn heel mooi, maar in dit topic is wellicht een spoiler op z'n plaats.

(Got your back on this one imnewhere)

Ben het vaak met Mentat eens, maar nu niet. Ik vond die windmolens iets toevoegen.
Ik begrijp wat je zegt en zie het ook, maar ik heb een enorme haat voor windmolens en alles waar dat voor mij voor staat.
 
??
untitled (1 of 1)-19.jpg
 
Is dat naar aanleiding van die rechtzaak van vandaag? Heb het niet gevolgd
Geen idee, maar zo zou ik het doen als alles massaal opengaat en he wilt het tegengaan. Overal een handhaver ter plekke het laten oplossen gaat niet werken.

Met auto’s en flitspalen werkt het toch ook?
 
Kijk, tegenwoordig spelen ze nog steeds Romeins senaatje, een enkele droeftoeter probeert zich zelfs te profileren met vermeend Latijnse teksten. Die oorsponkelijke senaatsleden (Senatus PopulusQue Romanus, de Q zou ook wel Quirites kunnen betekenen, maar dat terzijde), waren geen rare jongens, die zaten daar openlijk hun eigen belangen te verdedigen. Dat model hebben paupers gekopieerd en die laten we nu hun gang gaan. Ik heb lang gehoopt dat tenminste sommigen nog enige concrete competentie hadden, maar Rutte gaat er gewoon prat op dat hij niets van epidemiologie afweet en dat ook zo gaat houden. Wopke zegt zich niets meer van zijn rechtenstudie te herinneren, in plaats daarvan laat hij in de campagnefilm zien dat hij behoorlijk motorisch gestoord is en maar heel matig kan schaatsen (en hondsbrutaal is, nota bene na het schaatsschandaaltje). Het enige dat ze kunnen is eindeloos anderen ervan proberen te overtuigen dat hun ongefundeerde mening, meestal een modegril, de way to go is.

Helemaal anders.
Die campagnestunt van Wopke is vast ingegeven door zo'n spindoctor. Ik heb er 1 gekend, Kay van der Linde, die zat bij mij op de middelbare school en woonde bij mij om de hoek. Als iedereen iets begreep omdat het goed, of diverse keren uitgelegd was, begreep alleen Kay het nog niet. Hij had wel de grootste mond.
 
Geen idee, maar zo zou ik het doen als alles massaal opengaat en he wilt het tegengaan. Overal een handhaver ter plekke het laten oplossen gaat niet werken.

Met auto’s en flitspalen werkt het toch ook?
Ah, op die manier.
Ik hoorde gisteren dat er nog 14uur per dag gewerkt wordt aan de achterstanden van de lockdown rellen.

Ik geloof niet dat het onwil is van de horeca, want er ligt al tijden een heel plan klaar. Volgens mij zit daar heel veel bereidheid, maar ook onbegrip en onmacht. Onbegrip omdat bijvoorbeeld de restaurants niet open mogen, maar de besmettingen daar nihil zijn. En onmacht omdat ze geen vergoeding krijgen die de kosten kan dekken. En het geld wat ze in februari zouden krijgen, wordt even doodleuk met 16 weken uitgesteld. De kosten die ze wel krijgen, zullen in maart ook wel aflopen....
 
En onmacht omdat ze geen vergoeding krijgen die de kosten kan dekken. En het geld wat ze in februari zouden krijgen, wordt even doodleuk met 16 weken uitgesteld. De kosten die ze wel krijgen, zullen in maart ook wel aflopen.
Dit imo ook een groot probleem, als je de horeca het ondernemen ontneemt moet je ze goed compenseren.
 
Back
Naar boven