Fitness Seller

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Wanneer gaan de sportscholen weer open?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Goh, als je dat omt lid bij goedemorgen Nederland mag geloven, dan heeft het kabinet nog niet eens gevraagd of de terrassen veilig open kunnen. Why?

Hoe hoog is die R bij onze buren en de rest van Europa?
Geen idee. Weet wel dat er volgens de Who op veel te weinig punten wordt gemeten
 
Goh, als je dat omt lid bij goedemorgen Nederland mag geloven, dan heeft het kabinet nog niet eens gevraagd of de terrassen veilig open kunnen. Why?


Geen idee. Weet wel dat er volgens de Who op veel te weinig punten wordt gemeten
Volgens mij kan/mag hij er ook niet teveel over zeggen, beetje onhandig om dan juist nu op tv te gaan zitten.
 
Volgens mij kan/mag hij er ook niet teveel over zeggen, beetje onhandig om dan juist nu op tv te gaan zitten.
Gisteren Gommers ook al, in virus feiten.
Ik zal wel zien wat ik wil zien ofzo... Maar het lijkt wel alsof ze zelf ook klaar zijn met van Dissel
 
Gisteren Gommers ook al, in virus feiten.
Ik zal wel zien wat ik wil zien ofzo... Maar het lijkt wel alsof ze zelf ook klaar zijn met van Dissel
What happens at the OMT overleg, stays at the OMT overleg. Heeft niets te maken met wat ze eventueel van Van Dissel vinden.
 
Gisteren Gommers ook al, in virus feiten.
Ik zal wel zien wat ik wil zien ofzo... Maar het lijkt wel alsof ze zelf ook klaar zijn met van Dissel
Wat heeft die man je aangedaan?
 
Goh, als je dat omt lid bij goedemorgen Nederland mag geloven, dan heeft het kabinet nog niet eens gevraagd of de terrassen veilig open kunnen. Why?


Geen idee. Weet wel dat er volgens de Who op veel te weinig punten wordt gemeten
Met het mooie weer moet dat helemaal wel kunnen. Meende dat de uv straling onze beste vriend is tegen virussen?

Maar de verkiezingen staan voor de deur dus ze komen vast wel met iets moois op de proppen. Geloofwaardigheid wat ze nog hadden is ook totaal weg 🤣
 
Met het mooie weer moet dat helemaal wel kunnen. Meende dat de uv straling onze beste vriend is tegen virussen?

Maar de verkiezingen staan voor de deur dus ze komen vast wel met iets moois op de proppen. Geloofwaardigheid wat ze nog hadden is ook totaal weg 🤣
Echt hé :roflol:

Wat heeft die man je aangedaan?
Jij staat achter alles wat hij zegt?
 
Ik wil dat die gym weer open gaat, misschien ook eens tijd dat sportscholen gezamenlijk wat pro-actiever plan presenteren om dit weer mogelijk, stel maar wat extra eisen, zodat het in ieder geval allemaal weer open kan. Daarna kun je langzaam met de flow mee die eisen naar beneden bijstellen.
 
Ik wil dat die gym weer open gaat, misschien ook eens tijd dat sportscholen gezamenlijk wat pro-actiever plan presenteren om dit weer mogelijk, stel maar wat extra eisen, zodat het in ieder geval allemaal weer open kan. Daarna kun je langzaam met de flow mee die eisen naar beneden bijstellen.
Het probleem van sportscholen, en restaurants, is de relatief langdurige aanwezigheid van klanten, zodat het plaatsen kunnen worden voor superspreading. In ziekenhuizen wordt in dit verband gelet op de duur van het consult/het onderzoek/de behandeling.
 
zodat het plaatsen kunnen worden voor superspreading.
Er is helemaal geen bewijs dat dit gebeurd in restaurants, het tegengestelde is eerder waar gezien de extreme maatregelen die restaurants trefden.

Ik heb het hier niet over (drukke) cafe's en barretjes waar iedereen op een kluitje staat. Het sluiten van bijvoorbeeld de terassen gaat nergens over en is ook totaal niet verantwoordbaar uit zowel de wetenschap als de logica.
 
Het probleem van sportscholen, en restaurants, is de relatief langdurige aanwezigheid van klanten, zodat het plaatsen kunnen worden voor superspreading. In ziekenhuizen wordt in dit verband gelet op de duur van het consult/het onderzoek/de behandeling.

Ja klopt, maar je kan hierbij bij een sportschool ook meedenken. Waar bv. bij de Basic Fit de sloten van 15 min zijn en mensen random kunnen starten, zou je de sloten op het uur kunnen gooien. Dus van 8.00-9.00 hebben 4 mensen de tijd om te trainen, van 9.00-10.00 ook weer 4 nieuwe, bij de gemiddelde sportschool kunnen dan 56 mensen trainen op een dag. Op deze manier is bv. meer overzicht en controle.
 
1614071069996.png


imnewhere
:trollface:

:flipoff:
 
Er is helemaal geen bewijs dat dit gebeurd in restaurants, het tegengestelde is eerder waar gezien de extreme maatregelen die restaurants trefden.

Ik heb het hier niet over (drukke) cafe's en barretjes waar iedereen op een kluitje staat. Het sluiten van bijvoorbeeld de terassen gaat nergens over en is ook totaal niet verantwoordbaar uit zowel de wetenschap als de logica.
Toch is dit de officiële versie/visie uit het beleid. Er wordt blijkbaar gezocht naar key factors voor besmetting. In de ziekenhuizen wordt zoals ik zei, de duur van verblijf nu belangrijk gevonden, ook voor de bescherming van het personeel. Het relatief lange verblijf wordt in het geval van restaurants als argument aangevoerd om deze nu nog niet te openen.

Mijn persoonlijke mening is vanaf het begin geweest dat je de basis van onze welvaart niet zomaar kan aantasten, omdat je anders de (financiële) middelen kan kwijtraken om de mensen in leven te houden die we net hadden gered. Daarom snap ik de bv. voor de middenstand draconische maatregelen niet en in dit verband ook niet de afkerigheid van Van Dissel voor het meedenken in zijn team door bv. economen. Of misschien snap ik het wel...
 
Back
Naar boven