AndroidHealthClinic

Wanneer gaan de sportscholen weer open? (1 bezoeker)

Wanneer gaan de sportscholen weer open?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Wil je ALSJEBLIEFT stopen met mijn naam te posten? Ik ben B.

Ps wist je dat ik aan vliegtuigen sleutel?

1637690051828.png
 
Mijn excuses dat ik een nieuw topic had aangemaakt. Maar kan iemand de peiling even aanpassen met de vraag of de sportscholen weer dicht gaan? De poll die er nu staat is niet actueel meer.
 
Mijn excuses dat ik een nieuw topic had aangemaakt. Maar kan iemand de peiling even aanpassen met de vraag of de sportscholen weer dicht gaan? De poll die er nu staat is niet actueel meer.
Het is je vergeven.


Voor deze keer.
 
Jammer dat ik maar 1 antwoord kan geven op de poll.
Want het gaat alleen dicht voor ongevaccineerden en het interesseert me niet want heb toch een homegym.
 
Jammer dat ik maar 1 antwoord kan geven op de poll.
Want het gaat alleen dicht voor ongevaccineerden en het interesseert me niet want heb toch een homegym.
Aangepast
 
Heb toch een geldige qr code tot 11-22 😌
 
Vandaag komt het OMT met een advies en is er catshuisberaad. Zal wel uitlekken, dus dan weten we vanavond al of we zaterdag nog naar de gym mogen.

Ik had al stress voor het sinterklaasjournaal, komt dit erbij. Slecht voor mijn hart dit.

Scared 30 Rock GIF by HULU
 
Snap al dat gestress niet en de paniek, je hebt er toch geen invloed op dus lekker belangrijk.

Zoek in de tussentijd een andere hobby of spendeer wat meer tijd aan andere dingen mochten ze dicht gaan..
 
Snap al dat gestress niet en de paniek, je hebt er toch geen invloed op dus lekker belangrijk.

Zoek in de tussentijd een andere hobby of spendeer wat meer tijd aan andere dingen mochten ze dicht gaan..
Ik ben inmiddels lid geworden van het origami forum.
 
Back
Naar boven