XXL Nutrition

Wanneer gaan de sportscholen weer open? (1 bezoeker)

Wanneer gaan de sportscholen weer open?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Laten we niet vergeten dat het ook wel positief is dat de sportscholen (en geen enkele sector) helemaal dicht moet. Denk dat dat veel ondernemers de kop zou kosten.
 
Laten we niet vergeten dat het ook wel positief is dat de sportscholen (en geen enkele sector) helemaal dicht moet. Denk dat dat veel ondernemers de kop zou kosten.
Dit kost ook genoeg.

Het idee kan evengoed zijn: je mag open zijn, dus hoeven we je niet te compenseren.

Wat betekent dat voor mensen met een abbo die altijd 's avonds komen, die willen op z'n minst bevriezen. Als je niet of nauwelijks naar de horeca kan, of feestjes mag geven, dan kopen mensen ook bv minder kleding.

Maar je mag open zijn, dus dan is het ondernemingsrisico?
 
Besmettingen in de gym zijn volgens mij totaal verwaarloosbaar. Ik ga naar een gym in een hotspot en ik heb het nog nooit gehad. Er is ook nooit iemand op minder dan 3m afstand, tenzij je samen traint ofzo.
Gebruik je Tren?
 
  • Haha
Waarderingen: Pren
Besmettingen in de gym zijn volgens mij totaal verwaarloosbaar. Ik ga naar een gym in een hotspot en ik heb het nog nooit gehad. Er is ook nooit iemand op minder dan 3m afstand, tenzij je samen traint ofzo.
Hoe weet je dat je het niet hebt gehad?

Het merendeel wordt niet eens ziek.
 
Fair enough. Voor zover ik weet, heb ik het niet gehad.
Ik heb de afgelopen Covid periode 3x bloed gedoneerd. Drie keer verschillende waarden anti stoffen in mijn bloed aangetroffen.. Dus minimaal twee keer gehad zonder iets gemerkt te hebben. Hopen dat die Zuid Afrikaanse Jota variant mijn immuunsysteem een beetje gaat testen.
 
  • Haha
Waarderingen: Pren
Sluitingstijd van 17 uur geldt dus ook voor amateursport, hier vallen de sportscholen dan ook onder? Wordt lekker druk dan in de tijd dat ze wel open zijn, verwacht dat de meesten indien mogelijk in de namiddag zullen gaan sporten ipv 's avonds
 
Sluitingstijd van 17 uur geldt dus ook voor amateursport, hier vallen de sportscholen dan ook onder? Wordt lekker druk dan in de tijd dat ze wel open zijn, verwacht dat de meesten indien mogelijk in de namiddag zullen gaan sporten ipv 's avonds
Er staat toch appart "sportscholen" vermeld.. Dus helaas moeten die ook om 17.00 dicht..
Man, wat ben ik nu blij dat ik m'n garage als gym heb! 🙃
 
Gaan we weer. tot 17.00 open... dat schiet lekker op. Zal het fucking druk worden in de weekends dan en einde middag. Wordt het niet beter van.
 
9 uur beginnen kan je mooi in de ochtend trainen?
O ja, over het hoofd gezien! De die-hards kunnen gewoon 's ochtends vroeg voor het werk uit trainen, als hun sportschool tenminste vroeg genoeg open gaat. Op dat tijdstip zal het nu dan ook wel extra druk worden.
 
Laten we niet vergeten dat het ook wel positief is dat de sportscholen (en geen enkele sector) helemaal dicht moet. Denk dat dat veel ondernemers de kop zou kosten.

Haha, troll.
 
Back
Naar boven