MuscleMeat

wanneer het beste droogtrainen?

Bezoekers in dit topic

YuRi

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
516
Waardering
7
Welke periode is nou het beste om droog te gaan trainen? Ik heb nu de hele winter goed op mijn eten gelet en ben ruim 10 kilo aan gekomen. Mijn vetpercentage schat ik op zoeen 14/15% (misschien wel hoger).
Ik wil voor de zomervakantie in een laag vetpercentage zitten zo rond de 10%. Wanneer zou ik dan ongeveer moeten beginnen met hardlopen en een aangepast eetschema ed.?

En wanneer gaan jullie droogtrainen en hoe pakken jullie dat aan? Hardlopen voor het ontbijt? Of misschien is er een andere betere methode?

graag jullie reacties.
 
Hangt ervan af of je de discipline hebt om twee maand klokvast cardio te doen en je calorieën drastisch te beperken... dan hoef je pas in mei te beginnen om in juli op 10% te zitten.

Als je dat niet kan, neem dan 3-4 maand en verminder rustig je calorieën gecombineert met wat hardere workouts en twee keer per week cardio en kom je er ook. Je hebt alleen 1-2 maand minder 'groei'.
 
Ik denk dat het heel persoonlijk is om gewicht kwijt te raken. Espi bv heeft 4 maand hard gewerkt voor 5 kilo en ik heb het gepresteerd om binnen een week 5 kilo te verliezen. Bij mij gaat het soms ook in een keer een gewichtsverlies terwijl ik dan niet anders train of eet vreemd genoeg. Als ik zou willen cutten in de zomer heb ik er een weekje of zo voor nodig om enkele kilo's kwijt te raken. Ieder lichaam reageert anders.
 
Droog trainen

Hi

uit eigen ervaring kan ik vertellen dat je beter iets langer dan iets korter voor het droogtrainen kan nemen. 3 maanden is wel goed vind ik maar 4 is nog beter. Dan kun je het beter opbouwen vind ik. En volgens mij als je meso-endo bent kun je beter iets langer de tijd nemen(4 maanden bv)

Xerxes

p.s. he espi waarom wil je nu per se in de zomer goed uitzien? :) je wilt zeker gaan f/beesten he .... he he
 
Back
Naar boven