MuscleMeat

Wanneer ik 40 ben, heb ik vrede met mijn buikje. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

D.

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
10 jun 2003
Berichten
9.093
Waardering
2
Kijk naar je omgeving, mannen met een bescheiden buikje (dus niet van die gore zwetende vetkleppen) laten hun levensgeluk hier volgens mij nooit door beinvloeden. De meesten van ons, hier, zouden echter moord en brand schreeuwen bij een gelijkwaardig laagje.

Ik zal ongetwijfeld nog trainen tegen die tijd, ga ervan uit dat dit voor jullie ook geldt. Maar zul je er mee kunnen leven dat je een buikje hebt?

Persoonlijk denk ik dat je dan met een hele andere perceptie leeft. Uiterlijke schijn, het imponeren van vrouwen en soortgenoten is minder aan de orde en je 'man-beeld' zal genuanceerd zijn. Nu is dit je 'obsessie', 3 jaar geleden het versieren van meisjes. Toen je net geboren was kon je alleen maar aan de tieten van je moeder denken, dus wie zegt dat je altijd zo lichaam-focussed zult zijn?

Kortom, wat vind jij van het buikje dat je hebt op je veertigste?
Ga je koste wat kost deze gruwel te lijf?
Heb je er vrede mee, wanneer deze met een 'normale' levensstijl niet te voorkomen is?
Heb je er schijt aan en zul je dan lekker vreten en zuipen als eerdergenoemde vetklep?
 
ik heb nu al een buik en het boeit me niet. :)

Maar je vergist je wel: veruit de grote meerderheid op dit forum doet over 5 jaar al niets meer aan BB. Ik ben al iets ouder en heb al zoveel mensen met goede bedoelingen na een paar jaar zien vertrekken. Voor velen is BB een way of life... tot ze een andere ontdekken, en dan is dat opeens alles.



En ja, niemand hier is het met me eens. Maar wacht maar. :)
 
Ik heb nu ook een buikje...en dat boeit mij wel...dus die gaat eraf :D
 
Ik denk dat ik je daarin gelijk zal moeten geven. Voor mij geldt dit echter niet, voor velen inderdaad wel. Niettemin wil ik het vanuit hun huidig perspectief horen, dus mijn topic staat nog :)
 
Als ik 40 ben en vrijgezel neuk ik heel Thailand plat. Dus buikje zal wel niet boeiuh.
 
Als het even kan hou ik m'n buik strak, ook op m'n veertigste, tenzij dan blijkt dat het onevenredig veel moeite kost.
 
ik ga dat buikje keihard te lijf.
Zodra deze strijd mijn levensgenot begint aan te tasten houd ik er mee op. Het leven is te kort om dingen te doen die je niet leuk vind.
 
Yzord zei:
Als ik 40 ben en vrijgezel neuk ik heel Thailand plat. Dus buikje zal wel niet boeiuh.

Ja zo denk ik dus ook, tegen die tijd heb je wel iets anders om je op te richten.
Maar ja jij bent dan impotent, so dream on...
 
Lol, ik ben zo 40 vriend :) en nken doek nog als de beste...als ik vrouw mag geloven dan.
 
Yzord zei:
Lol, ik ben zo 40 vriend :) en nken doek nog als de beste...als ik vrouw mag geloven dan.

Daar zeg je het. En ja, als je vróuwen moet geloven.... :D
 
Nog 5 jaar, tegen die tijd ben ik meer ripped dan ik nu ben.
 
D. zei:
Daar zeg je het. En ja, als je vróuwen moet geloven.... :D
Dude, je zet me aan het denken.....
 
dj_phreak zei:
ik heb nu al een buik en het boeit me niet. :)

Maar je vergist je wel: veruit de grote meerderheid op dit forum doet over 5 jaar al niets meer aan BB. Ik ben al iets ouder en heb al zoveel mensen met goede bedoelingen na een paar jaar zien vertrekken. Voor velen is BB een way of life... tot ze een andere ontdekken, en dan is dat opeens alles.



En ja, niemand hier is het met me eens. Maar wacht maar. :)


Ik ben het zeker wel met je eens. Alleen kan ik het me niet voorstellen om ooit te stoppen....
 
Ik wel. Misschien stop ik morgen wel. Misschien ook niet. Ik gebruik ook maar geen a.a.s. meer. Beetje zonde als je 500 euro in je kont hebt gedrukt om vervolgens 2 maanden later te stoppen.

Edit: vanavond eerst effe lekker trainen, daarna kijk ik wel of ik stop of niet :D
 
ik zie het wel op me af komen :) ik kan echt niet bepalen wat ik op me 40e belangrijk vind...
 
deze endo heb er een kleintje...die dr deze winter voor eens en voor altijd af gaat!!!op naar de 10%!!!!!! en de rest van me leven tot aan me dood blijf ik BB'en ...zij het in mindere mate als je ouder wordt
 
Lauw zei:
Beetje zonde als je 500 euro in je kont hebt gedrukt om vervolgens 2 maanden later te stoppen.

Ja das wel zonde ja. :D
 
Ik ben 40. Buikje is plat, maar geen six-pack... eerst iets meer spier kweken, want een sixpack met 35 cm armpjes lijkt natuurlijk nergens naar. En nee, ik doe het niet voor een ander maar zuiver voor mezelf.
 
wazzup zei:
Ik ben 40. Buikje is plat, maar geen six-pack... eerst iets meer spier kweken, want een sixpack met 35 cm armpjes lijkt natuurlijk nergens naar. En nee, ik doe het niet voor een ander maar zuiver voor mezelf.

Begrijp ik goed dat jouw armen 35 cm zijn?
 
een buikje kan me niet veel schelen, zo lang ik maar ****ing HUGE ben !
 
Back
Naar boven