Fitness Seller

Wanneer ik 40 ben, heb ik vrede met mijn buikje. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zal nooit een buikje krijgen.
 
wees blij bench!
 
Zeg nooit nooit. Je metabolisme vertraagd naarmate je ouder wordt en dan zal zelfs de grootste ecto op den duur vet opslaan.
 
Nu eenmaal eens geproefd heb aan een plat buikje :D , voor mij nooit geen buikje meer (als ik misschien ooit zwanger wordt dan wel even natuurlijk :rolleyes: ). Ik vindt het ook heel belangerijk om er voor je partner goed uit te zien, dus ook nog op mijn 40e. :D
 
Zelda zei:
Begrijp ik goed dat jouw armen 35 cm zijn?
tegen de tijd dat ik ver genoeg gezakt ben voor een six-pack wel :-( Nu iets meer (maar niet veel :()
 
benchMarc zei:
Ik zal nooit een buikje krijgen.

dat dacht mijn pa vroeger ook. Vroeger was hij altijd dun, een typische ecto met een platte buik, maar nu is de bierpens luid en duidelijk aanwezig!

Ik denk dat het keerpunt ongeveer tussen de 30-40 jaar zit.
 
EricR zei:
Zeg nooit nooit. Je metabolisme vertraagd naarmate je ouder wordt en dan zal zelfs de grootste ecto op den duur vet opslaan.
idd, mijn vader is ook een ecto. Hij is nu 58 en heeft toch niet meer zo'n platte buik als voorheen.
 
Wil niet arrogant zijn, maar op m'n 40ste al een buikje? Ik hoop dan nog flink ripped te zijn met veel massa. Omdat ik het niet kan voorstellen dat ik het ooit opbreng om te stoppen met trainen. Zou me dan innerlijk echt beroerd voelen. En ben een perfectionist, dus als ik merk dat zoiets gebeurd grijp ik in 't eerste stadium gelijk in. Want als ik lekker in me vel zit omdat trainen goed gaat, gaat werk/relaties ook beter omdat ik dan gemotiverder ben en voor meer dingen opensta. In feit is het de basis waar me leven op draait.

Maar je hebt een interessant punt D., je doen en laten veranderd inderdaad met je levensfase. Dacht ooit ook dat ik nooit te nimmer met videogames zou stoppen, heb er nu een afkeer van.
 
Man ik heb gvd nu al een buikje!
 
benchMarc zei:
Ik zal nooit een buikje krijgen.

mijn daddy was echt eng skinny, echt niet normaal meer, je kon hem zo omver blazen. je zou hem nu eens moeten zien, haha! vette pens.

ben juist eerder bang dat ik het accepteer dat ik op m'n veertigste een buik(je) heb. als ik al die veertigjarige vrouwen rond zie lopen hier in Nederland, blegh! die accepteren hun buik volgens mij iets te veel...
maar dat zal mij niet gebeuren!!
 
Ik denk dat het op je 40+ in ieder geval makkelijker te accepteren is voor jezelf om met een buikje rond te lopen.
Ik zou het in ieder geval beter accepteren, zo lang ik maar een serieuze spiermassa blijf behouden waardoor ik groot zou ogen.
Verder denk ik wel dat ik het nooit zover zou laten komen tot een enorme 'bierbuik', simpelweg omdat ik me dan gewoon niet goed zou voelen, dat weet ik NU al.
Soms denk ik wel eens als ik zo'n ouwe vreter zie, "hoe kon je het nu zo ver laten komen, en je er nog steeds niets van aantrekken?!"

Maar zoals hier al eerder gezegd, misschien zien we het binnen 30 jaar wel totaal anders...
 
Daar heb je een goed punt, Cynthia, dit geldt natuurlijk ook voor de mannen. Het feit dat ik -en zo te lezen anderen met mij- nu al vrede heb met het ontbreken van een wasbordje, is onrustbarend. Als ik dan later tóch een Pens heb, dan wel aan een lijf met MASSAA!!!
 
ramonovietsj zei:
dat dacht mijn pa vroeger ook. Vroeger was hij altijd dun, een typische ecto met een platte buik, maar nu is de bierpens luid en duidelijk aanwezig!

Ik denk dat het keerpunt ongeveer tussen de 30-40 jaar zit.
M'n pa is 47 jaar en heeft net zoveel spek op z'n buik als ik.

Zit gewoon niet in de genen bij ons.
 
D. zei:
Als ik dan later tóch een Pens heb, dan wel aan een lijf met MASSAA!!!
Inderdaad, zo denk ik er ook over.
Ripped blijven of zullen we op die leeftijd niet meer zijn, ik denk dat we daar toch mogen van uitgaan maar dan is de vraag nog, in welke omstandigheden leef je dan met dat buikje.
 
Desnoods ben ik zo mager als wat op m'n 40e, maar echt geen buikje!
 
benchMarc zei:
M'n pa is 47 jaar en heeft net zoveel spek op z'n buik als ik.

Zit gewoon niet in de genen bij ons.
shit! had ik jou vader maar :D
 
Zoals ik weleens een wijze man op dit board heb horen zeggen 'Sterke mannen hebben een buikje' :D

Dat buikje zal wel loslopen, aangezien ik nu Voeding en Dietiek studeer. 8)
 
M@rsel zei:
Zoals ik weleens een wijze man op dit board heb horen zeggen 'Sterke mannen hebben een buikje' :D

Dat buikje zal wel loslopen, aangezien ik nu Voeding en Dietiek studeer. 8)

Waar studeer jij dit?
 
Back
Naar boven