XXL Nutrition

wanneer injecteren??

Bezoekers in dit topic

BigFil

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
296
Waardering
29
Lengte
1m80
Massa
96kg
Graag zou ik es willen weten wanneer je Winny het best injecteert.

- Voordat je gaat slapen ?? Misschien omdat het beschadigde spierweefsel dan tijd heeft om te herstellen? Of slaap je er slecht van?

- Voor dat je gaat trainen ?? Misschien omdat het er dan het meest in je bloed zit ??

- maakt het het tijdstip iets uit??

Dat zijn van die vragen waarop ik nergens op het net antwoorden terugvindt. Hopelijk kunnen jullie me helpen.


greetz
 
Ik begin maandag trouwens met m'n eerste kuur. Winny EOD.
 
Niemand enige suggesties??
 
Valt tegen blijkbaar. Ik hoor van veel gasten dat ze in iedergeval 's avonds injecteren, dus dat zou moeten kunnen denk ik..... Maar of dat ook ideaal is?!

succes
 
s'Avonds! Dat is makkelijker aangezien het nogal pijnlijke injecties zijn.
Gewoon voor t slapen dus.
 
maakt niks uit bro

ik zou alleen op de benendag voor de training spuiten

greets serge
 
Dat zou ik nou net niet doen kan juist pijnlijk zijn met benen trainen, met pijn aan je kont of been, benen trainen is niet prettig!
 
Originally posted by daan1976
Dat zou ik nou net niet doen kan juist pijnlijk zijn met benen trainen, met pijn aan je kont of been, benen trainen is niet prettig!

lijkt me wel bro(voor de training)

zo verminder je juist de evt injectiepijn

greets serge
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by serge


lijkt me wel bro

zo verminder je juist de evt injectiepijn

greets serge

Heb een spuit gezet enkele uren voor benentraining en ik moet zeggen dat de pijn goed meevalt. Er werd mij gezegd dat Winny heel pijnlijk is, mor ben nu een dag later en ik kan niet klagen.

bedankt voor de tip.
 
beter zetten voor de benentraining dan erna, erna zijn je spieren gespannen en zit je op een pomp. Is dan niet fijn om die spier te prikken.
 
Het tijdstip van de dag speelt niet zo'n rol bij winny, de regelmaat wel.
Voor de benen training in de bil injecteren is een goed idee, omdat deze doorbloed wordt bij de training en de verwerking van het product kan bevorderen.
Pijnlijk? Iedereen heeft wel eens een prik in zijn bil gekregen. Niet om van te liggen jammeren!
 
Back
Naar boven